Nem járt a 61-es villamos
Áramszedőtörés miatt a 61-es jelzésű villamosok helyett autóbuszok közlekedtek péntek reggel Budagyöngye megállóhely és Hűvösvölgy végállomás között – közölte a BKV fődiszpécsere az ihóval.
Áramszedőtörés miatt a 61-es jelzésű villamosok helyett autóbuszok közlekedtek péntek reggel Budagyöngye megállóhely és Hűvösvölgy végállomás között – közölte a BKV fődiszpécsere az ihóval.
Eddigi két évtizedünk során alig valamivel kevesebb, mint 15 ezer oldalon hozzávetőlegesen ötezer téma (cikk); aktuálisan nyolcvan oldalon 35 jelentősebb/hosszabb olvasnivaló. Szemelvények a friss folyóirat tartalmából.
A német város közlekedési társasága, a KVB százharminckét magaspadlós szerelvényt rendelt a svájci gyártótól, csaknem hétszázmillió euró értékben. Az első villamosokat 2029-ben vehetik át.
Leszállította a Bozankaya az első három, a belgrádi városvezetéssel aláírt, 25 járműre szóló szerződés keretében gyártott villamost. A kerék futófelületétől a külső- és belső ajtónyitó gombokon át a szedő széncsúszkájáig mindhárom száz százalékig török gyártmány.