Így közlekedhetünk az év végén a fővárosban
A BKK a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó utasforgalmi igényekhez igazodó közlekedési rendet vezet be, a korábbi évekhez képest több járatot indítva. Figyeljenek oda!
A BKK a karácsonyi ünnepi időszakban és szilveszterkor a megváltozó utasforgalmi igényekhez igazodó közlekedési rendet vezet be, a korábbi évekhez képest több járatot indítva. Figyeljenek oda!
Lezárult a kocsiszín felkészítésének első fázisa. A remíz déli részén található hurokvágányokat, valamint egy kapcsolódó egyedi kitérőt cseréltek ki.
A BKK keresi a tervezőt, feltételes közbeszerzési eljárást indítottak.
A dániai Aarhus Letbane nyolc Citylinket szerez be. Az akkucsomaggal a felsővezetékek lejegesedése vagy betáplálási probléma esetén akár tíz kilométert is megtehetnek drót nélkül a járművek.
Az osztrák cég és az augsburgi tűzoltóság közösen mutatott be egy távirányítású prototípust. Világszerte számos tűzoltóság érdeklődik a szerkezet iránt.
A Metrovagonmas nemrégiben készült el az új metrótípus első szerelvényével mityiscsi üzemében. A gyártó a jármű minden rendszerét letesztelte, most az utasok nélküli próbautak zajlanak.
Forgalomba álltak az első új hétszekciós Alstom-villamosok a francia nagyvárosban.
Újabb korszerű járművel bővült a főváros villamosflottája. A következő szerelvény is megérkezett már és hamarosan forgalomba is állhat.
A hat kivilágított fényvillamos egyszerre vonul majd át a Nagykörúton november 28-án kora este. A fényvillamosok tervezetten január 6-áig közlekednek, a fényhajón december 30-áig, a Mikulásbuszon pedig december 23-áig lehet utazni.
November 26-a idén több mint egy nemzetközi emléknap: az ENSZ 2026 és 2035 közötti Fenntartható Közlekedés Évtizedének kezdetét jelzi, amelyet ezen a napon nyitnak majd meg ünnepélyesen a New York-i ENSZ-palotában.
A BKV a napokban megkezdi az angyalföldi remíz előkészítését a korszerű szerelvények fogadására és jövőbeli tárolására.
A BKV arra kereste a választ, hogy működik-e az adhézió a fogaskerekű vasút meredek pályáján; a Fogas helyett jön a Fogatlan?
A Hovedstadens Letbane elnevezésű vonal a harmadik korszerű könnyűvasút Dániában az aarhusi és az odenseei után.
Egy gyors és hatékony, ráadásul az eddigieknél sokkal környezetbarátabb közlekedési módot ötlöttek ki Németországban, ami számos már bevált technológiát ötvöz az újakkal. A tesztpályához azonban még hiányzik a pénz.
A nemzeti ünnep alkalmából több rendezvényt is tartanak Budapesten, amikhez kapcsolódóan a belvárosban forgalomkorlátozásokra, lezárásokra kell számítani.