Szingapúrban bővít a Kühne + Nagel
A Kühne + Nagel új, szingapúri logisztikai csomópontja január negyedikén kezdte meg működését. Az ötvenezer négyzetméter alapterületű, a Szingapúr nyugati részén, kifejezetten a vállalat igényei szerint kialakított telep az ellátási lánc optimalizálásával segíti a Csendes-óceán nyugati térségének gyorsan fejlődő iparágaiból jelentkező ügyfeleket.
A Kühne + Nagel International AG többségi tulajdonosa és tiszteletbeli elnöke, Klaus-Michael Kühne elmondta, a városállam a legfontosabb ázsiai hajózási útvonalak központjában található. Negyvenhat éve ismertük fel fontosságát a regionális kereskedelem szempontjából, mára pedig jelentős szerepet tölt be a Kühne + Nagel növekedési stratégiájában. A piac iránti hosszú távú elköteleződést pedig mi sem jelzi jobban, mint az a tény, hogy a szingapúri logisztikai központ a vállalat Európán kívüli legnagyobb befektetése. Az új telephely biztosítja a szükséges hozzáadott értékkel bíró ellátási lánc lehetőségét a komplex ázsiai kereskedelmi és logisztikai környezet számára.
A gyógyszeripari és egészségügyi csomópontok, valamint a legnagyobb gyártók és kikötők közelében létrehozott szingapúri bázis negyvenhatezer négyzetméternyi raktárhelyet kínál. Az új telephely a szokványos áruszállítási és raktározási kínálaton felül a régió első kiválósági központjaként is fog szolgálni a csúcstechnológiai, ipari, gyógyszeripari és egészségügyi ügyfelek számára, ellátásilánc-optimalizálást és értéklánc-transzformációs megoldásokat nyújtva.
A központ több mint negyven százalékán fejlett hűtve tárolási és késleltetési szolgáltatás áll rendelkezésre az egyre nagyobb számban jelen lévő ázsiai gyógyszeripari és egészségügyi vállalatok számára. A Kühne + Nagel díjnyertes logisztikai megoldását, a KN PharmaChain-t kínálva a szingapúri telep teljessé teszi a vállalat regionális kínálatát, a termelőktől az árusítóig terjedő, úgynevezett end-to-end ellátási láncot biztosítva.
Detlef Trefzger, a Kühne + Nagel csoport vezérigazgatója szerint az, hogy az új bázis a logisztikai innováció kiválósági központja, szerves része a vállalat azon stratégiájának, mely az ügyfelekkel, partnerekkel és munkatársakkal történő szorosabb együttműködésen keresztül segíti elő az üzemeltetéssel kapcsolatos folyamatos logisztikai innovációt. A globális cégek egyre inkább felismerik, hogy az ellátási lánc hatékony kezelése jelentheti az igazi különbséget a mai dinamikus üzleti környezetben. A kiválósági központ által pedig az ügyfelekkel és a partnerekkel együtt lehet fejleszteni az ellátási lánc hatékonyságát előmozdító gyakorlati technológiákat és üzleti stratégiákat.
A valós környezetben az ügyfelek, az iparági partnerek, a független szakértők és a Kühne + Nagel szakértői által alkotott együttműködési platform alkalmazza és teszteli a működési fejlesztéseket. Ebben a környezetben pedig az ellátási lánc hatékonysága és a forgótőke fejlesztése áll az együttműködésen alapuló optimalizálási tevékenységek középpontjában – számol be a Logistik Express.
* * *
Indóház Online – Hivatlan oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a holdon, a síneken vagy a sínek mellett, a tűzön vagy a vízen történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!