Eldőlt: a DSV-é a DB Schenker!
A dán logisztikai óriás 14,3 milliárd euróért vásárolja fel a német nemzeti vasút logisztikai üzletágát, ezzel a világ legnagyobb szállítmányozójává válik.
A dán logisztikai óriás 14,3 milliárd euróért vásárolja fel a német nemzeti vasút logisztikai üzletágát, ezzel a világ legnagyobb szállítmányozójává válik.
Egy állomást és egy vasúti megállóhelyet építettek újjá a dél-balatoni vonalon.
A Las Vegast Kalifornia állam déli részével összekötő Brightline West vonalon 320 kilométer/órás sebességgel száguldhatnak majd a vonatok.
A belga vasúti infrastruktúra-kezelő bízik az Alstom Jade 3 elnevezésű vonatérzékelő sínáramköreiben.
Tizenhatmilliárd eurót. A bevételek tizenötmilliárd eurót tettek ki, ez nyolc százalékos növekedés 2022-höz képest.
Hozzávetőlegesen hatmilliárd forintos fejlesztési programmal növeli gyártási kapacitásait az Alstom vasúti forgóvázkereteket előállító gyára Mátranovákon.
A Fővárosi Közgyűlés megszavazta a beruházás megvalósításához szükséges forrás elkülönítéséről szóló megállapodást, így várhatóan még az idén elkezdődik a Flórián téri felüljárók felújítása.
Az amerikai személyszállító vasúttársaság alig több mint másfél évtizedet ad magának arra, hogy ezt a grandiózus tervet megvalósítsa.
Jövőre, a második fél évben készülhet el a Waberer's 20 ezer négyzetméteres debreceni logisztikai központja, miután a logisztikai társaság lezárta a létesítménynek helyt adó, 57 ezer négyzetméteres építési telek megvásárlását.
Lázár János építési és közlekedési miniszter a két ország belügy- és közlekedési minisztereinek a tárgyalása után jelentkezett a Facebookon.
Körülbelül harminchat milliárd eurót fordítanának a szállítási folyosó transzkaszpi vonalainak fejlesztésébe.
A kormánynak fontos a beruházás, és a jelek szerint ezzel kerülné el, hogy nem kapta meg a projekt a környezetvédelmi engedélyt.
Az SNCF Réseau mintegy háromszáz kisebb-nagyobb vasúti projekt végére tett pontot Franciaország-szerte júliusában és augusztusában. A vasúti infrastruktúra-kezelő ebben az évben 2,9 milliárd eurót fektetett be a francia hálózat modernizálásába.
A 624 kilométer hosszú vonalat 250 kilométer/órás sebességre építik ki.
Budapest várhat, a vidék előretör, fókuszban Debrecen, Iváncsa, Dunakeszi, Zalagerszeg, Nyíregyháza és Kecskemét. Akadnak induló projektek is.