Még mindig terelőúton

iho   ·   2015.10.14. 15:00
00kicsi

Közel huszonnégy óra elteltével sem tudták megszabadítani a pályát a kisiklott tartályvonat roncsaitól, ezért több, Romániába, Erdélybe tartó nemzetközi vonat terelőútvonalon jár. A Corona nemzetközi gyors Brassótól Dédáig át az eredeti útvonalán, majd Marosvásárhely–Székelykocsárd–Piski–Arad–Kürtös felé terelve éri el Budapestet, a belföldi vonatok Szatmárnémetibe és Máramarosszigetre szintén terelve közlekednek. Aranyosgyéres és Kolozsvár között vonatpótló buszokat állítottak be.

Korábban írtuk:

A tizennyolc kocsis szerelvény benzint és gázolajat szállított, egyelőre ismeretlen okból hat kocsi hagyta el a síneket, ezek közül három felborult. Két kocsiból észlelték a rakomány szivárgását, de az idejében kivonult tűzoltóknak a katasztrófát sikerült megelőzniük. A siklás a személyvonatok menetrendjére is hatással van, Kolozsvár és Aranyosgyéres között autóbuszok szállítják az utasokat.

(forrás: ziaulclujean.ro)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.