Új Credo a láthatáron

MTI   ·   2011.10.12. 15:05
Kiskép

A Credo megújult honlapja szerint az új típus a már ismert EN 12 utódjaként debütál. Az Econell teljesen új hát- és homlokfalat kapott. A továbbra is „kiskerekekkel” (19,5 coll) gyártott autóbusz hossza az elődtípushoz képest húsz centiméterrel megnövekedett.

Az új Credo a gyárkapuban<br>(fotó: www.credobus.hu)

Az utastérben minimalizálták a dobogók számát, így akár 49 ülőhellyel is rendelhető az új busz. A Citadell családból ismert kapaszkodórendszer, egy új légcsatorna és poggyásztartó kifejlesztése jelenti a belső térben a változtatásokat.

A legnagyobb változás a hátfalat érinti<br>(fotó: www.credobus.hu)

Az elődszériában a sofőrök nem kedvelték a vezetőteret szűkössége miatt. Ezen a fronton is változásokat hoz az Econell. Ugyanis a megnövelt mellső túlnyúlásnak köszönhetően nagyobb hely áll rendelkezésre. Új műszerfalat és a korábbi modellekhez viszonyítva több tárolóhelyet, így menetlevél- és palacktartót is kap a busz vezetője.

Az új Credo az első olyan hazai konstrukció, amelyben a mellső fényszórók kivételével kizárólag LED-diódás lámpatestek és visszajelzők találhatók.

Kapcsolódó hírek

Közút Autóbuszközlekedés

Ez a balkanyar most más volt, ünnepibb: újra lehetett fotózni egy negyvenöt évvel ezelőtt készült fotót Szegeden

iho/közút   ·   2024.04.29. 12:10

Az 5-ös vonalon a Bartók tér és Újszeged, Gyermekkórház között négy és fél évtizede indult el a trolibusz-közlekedés, elsőként a vidéki nagyvárosok között. Emlékjeggyel, emlékmatricával és egy emlékezetes szalagátvágós balkanyarral ünnepelte az évfordulót a Szegedi Közlekedési Társaság.