Végre Flirtök Kunszentmiklós felé is

Károly Szabolcs   ·   2015.10.23. 16:15
68305--PA236572

Október huszonegyedikén késő este a szeptember első felében érkezett 103-as és a 105-ös Flirtök „Schaku a Schakuban” mentek le Istvántelekről Kőbánya-Kispestre, ahol be is álltak a már menetrend szerinti fordába Kunszentmiklós-Tass felé.

Kunszentmiklós-Tass felé robog a 103-as a 150-es vonalon<br>(fotó: Vörös Attila)

A korszerű, alacsonypadlós, légkondicionált Stadler-motorvonatokkal várhatóan tovább folytatódik az elavult Bhv-s ingák időszerű leváltása a kelebiai vonalon. Budapest elővárosi vonalai közül már csak itt, a 150-esen közlekednek „klasszik” Bhv-kból álló ingaszerelvények.

Csütörtök reggel már vígan pendlizett a két friss Flirt Köki és Kunszentmiklós-Tass között

Az újabb huszonegy Flirt beszerzéséről 2015 júliusában írták alá a szerződést. Az első hat vonatnak október végéig kellett megérkeznie, a szoros határidőt a Stadler tudta is tartani. A következő tizenötöt jövő év végéig kell szállítania a gyártónak. A négyrészes járművekből az első hatot a Közlekedés Operatív Programból (Közop), tizenötöt az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programból (Ikop) finanszíroz a MÁV-Start.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Repülés Hajózás Nagyvasút Légiközlekedés Belvíz

Brüsszel döntött: 2040-ig el kell készülnie a Budapest–Bukarest NSV-nek

iho.hu   ·   2024.06.17. 11:45

Jóváhagyták a TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat fejlesztésére vonatkozó új uniós rendeletet, benne a magyar és a román főváros közötti nagy sebességű vasút megépítésére vonatkozó passzust. A döntés végleges, a hálózatot három lépésben fejlesztik tökélyre, a végső határidő 2050.