Elköszönnek Hradec Králové térségéből a Koporsók és a Hidrák
Az új menetrend életbe lépésével jönnek az új RegioFox motorvonatok, Choceň és Týniště között pedig RegioPanterekkel frissül a járműállomány.
Az új menetrend életbe lépésével jönnek az új RegioFox motorvonatok, Choceň és Týniště között pedig RegioPanterekkel frissül a járműállomány.
A dániai Aarhus Letbane nyolc Citylinket szerez be. Az akkucsomaggal a felsővezetékek lejegesedése vagy betáplálási probléma esetén akár tíz kilométert is megtehetnek drót nélkül a járművek.
Első körben tizenhat kétrészes akkumulátoros-villamos szerelvényt vásárol a Škoda-csoporttól a ZSSK.
A bolgár nemzeti vasúttársaság huszonöt villamos motorvonatot rendelt a Škodától. Az első szerelvényt a szerződés aláírásától számított mindössze tizennégy hónap alatt összerakták a csehek. Januárban érkezhet meg Bulgáriába, áprilisban pedig forgalomba is áll.
A jármű-részegységet pénteken leplezték le ünnepélyes keretek között a Stadler szolnoki üzemében. A MÁV meg 93 használt motorvonatot kap Svájcból.
Az osztrák magántársaság négy hatrészes, kétszintes motorvonatán lehet utazni Bécs, Linz és Salzburg között.
A helyi Region Stockholm hatóság a tizennyolc és fél kilométer hosszú Saltsjöbanan-vonalra szerez be tizenhat X25-ös sorozatú, kétrészes villamos szerelvényt.
Érik a kilencvenhárom Stadler GTW beszerzésére vonatkozó üzlet?
A francia–brit–belga vasúti vállalkozás harminc kétszintes, a saját keresztségben Celestia elnevezést szerző, nagysebességű motorvonatot vásárol az Alstomtól.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A svájci Thurbo kilencvenhárom Stadler GTW szerelvényére csapnának le. A vonatokat fokozatosan venné át 2029-től a hazai vasúttársaság. A gyártó Stadlert is bevonnák az üzletbe.
A lengyel gyártó a villamos motorvonatok legújabb verziójáról az idei gdański Trako nemzetközi vasúti szakkiállításon és -vásáron rántotta le a leplet.
A dán nemzeti vasút százötven ötkocsis, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól, a szerelvényekkel teljesen átformálják az intercity- és regionális flottát.
A motorvonatok kocsiszekrényeinek gyártása hamarosan meg is kezdődik a Stadler szolnoki üzemében. A szerelvények 2027 végétől folyamatosan állnak majd forgalomba.