Visszakapta Ferencváros a szent tehenét

Vörös Attila   ·   2015.09.03. 13:50
266--IMG_3938

Mióta bezárt a Lőrinci Hengermű, nem túl izgalmas dolog Ferencvárosban Szergejnek lenni. Egy gép a Keleti rendezőben tologat, egy másik Vácra jár éjszakánként, ezen kívül az alkalmi délegyházi és kiskunlacházi sóderrakodáshoz, illetve elvétve anyagolásokhoz kell a nagydízel. Tippünk szerint az utóbbi két hónapban többet ment a 265-ös, mint a megelőző két évben: Fehérváron bőven osztottak rá feladatokat.

A sóderbánya iparvágányán döcög a 265-ös Szergej Délegyháza határában<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(fotók: Vörös Attila)

A hétvégi személyvonatozások között nem a fűtőházban pihengetett, hanem tehervonatokat húzott. A móri tolatóson ugyanúgy láthattuk, mint a Szabadbattyán–Pusztaszabolcs pendlin – Székesfehérvár állomás átépítése miatt számos tehervonatot terelnek erre. A 265-ös augusztus utolsó napján tért haza Ferencvárosba, kedden pedig már a délegyházi bányába továbbította hosszú, Fals sorozatú kocsikból álló vonatát rakodásra. A rakomány rendeltetési állomása a királyegyházi cementmű.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.