Helyére került a Déli Körvasút új hídszerkezete a Budafoki út felett
A hídelemnek köszönhetően egy mérnöki szempontból különösen nehéz helyszínen is végre lehet hajtani a vasúti pálya bővítését.
A hídelemnek köszönhetően egy mérnöki szempontból különösen nehéz helyszínen is végre lehet hajtani a vasúti pálya bővítését.
A művelet miatt szombaton déltől 16 óráig szünetel a vonatközlekedés Budapest-Kelenföld és Ferencváros állomások között.
Május 10-étől 31-éig Herceghalom és Bicske között dolgoznak, ezért ismét módosul a menetrend a Budapest–Győr–Hegyeshalom vonalon.
Az április 27-étől május 9-éig tartó időszak során többek között vágány- és kitérőszabályozásokat, ágyazatpótlást, sínfeszültség-feloldást és felsővezeték-karbantartást végeznek a Bicske–Szárliget szakaszon.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
Egy újabb apró, de fontos lépéssel került közelebb Budapest a fenntarthatóbb városi életmódhoz. A Mobilitási Héten átlépte a kétszázat a MOL Bubi gyűjtőállomások száma.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Vitézy Dávid szerint a keddi döntés elsősorban formális jogi kifogásokon alapul, ezért a beruházás egésze még nem veszett oda.
Megújulhat a kelebiai vonal fővárosi része is, a pályasebesség viszont marad nyolcvan kilométer per óra.
Felújítás miatt ideiglenes forgalmi rend lép életbe Budapesten, a IX. kerületi Bakáts téren, ahol decemberig nem lehet majd parkolni és a területen áthajtani sem.
A V-híd M62-eseivel kezdték meg vasárnap reggel a próbaterhelést.
Társadalmi egyeztetés előzi meg a IX. kerületi Mester utca Ferenc körút és Haller utca közötti szakaszának korszerűsítését.
Elindult a KISS-flotta, sorra készülnek az IC+-kocsik, és csak kapkodtuk a fejünket, olyan hirtelen változtak a menetrendek.
Először helyeztek üzembe Magyarországon ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszert: a Ferencváros és Székesfehérvár közötti 63 kilométeren vált korszerűbbé a vasúti közlekedés. A program hamarosan további szakaszokkal folytatódik.
A kiemelt fontosságú projekttel a Ferencváros és Kelenföld közötti forgalmas, kétvágányú szakaszt részben három-, részben négyvágányúvá fejlesztik, növelve a kapacitást, legkésőbb 2027 végére.