Embraer: kétszer ad, ki gyorsan ad
Az Embraer a versenytársakénál sokkal rövidebb határidővel szállítja le a megrendelt repülőgépeket. A brazil gyártó hatalmas megrendelés állományának értéke 21,1 milliárd dollár, és folyamatosan nő.
Az Embraer a versenytársakénál sokkal rövidebb határidővel szállítja le a megrendelt repülőgépeket. A brazil gyártó hatalmas megrendelés állományának értéke 21,1 milliárd dollár, és folyamatosan nő.
A Boeing termelési korlátai miatt a légitársaságok képtelenek beszerezni a növekvő légiutas-forgalom kezeléséhez szükséges új repülőgépeket, a kereslet nő, miközben kapacitásszűkében lesznek, a folyamat végkicsengése pedig: a repjegyek ára nőni fog.
A mentődrónoktól a világ legnagyobb utasszállítójáig – repülőgépek széles skálája a júniusi berlini légikiállításon. De lesz Zero G is!
De most csak három hétre jött.
Jelentős utasszállító rendelések, az ukrajnai háború miatt megnövekedett érdeklődés a katonai képességek iránt, a fenntartható technológia terén elért haladás, az első eVTOL történelmi repülése – ez az 1909-től megtartott párizsi légiszalon idei kiadásának gyorsmérlege.
Bővíteni kell az egyre nagyobb forgalom miatt a kolozsvári légikikötőt.
Először a Budapest–Kolozsvár vonal, később ismét lesz Debrecen–Marosvásárhely, és más célállomások is beköthetők a BASe Embraereivel a Kárpát-medencében.
Ha KC-390, akkor képes kell, hogy legyen üzemanyag átadására. Minden típushoz, beleértve a Gripent, külön vizsga kell. A légi üzemanyagfeltétel alapkövetelménye a mai modern harci gépeknek.
A Magyar Légierő által is megrendelt Embraer-gépek ismét legyőzték a nagy ellenfelet, a Herculest.
Az EVO hasonlít a mai ATR-hez, a brazil újdonság az E-jetek törzsét egyenes szárnnyal kombinálja, légcsavaros gázturbinákkal a farokrészen.
Húsz évvel az első E-170 repülése után a nagy kérdés: lesz-e jövője a modernizált E2-175-ös változatnak?
Eddig az anyavállalat nem díjazta a nagyobb változatot, most azonban erősebbek a gazdaságossági és környezeti követelmények, és fenyeget a brazil konkurencia is.
A brazilok Dubajban is kerestek további megrendelőket. Mekkora az új típus esélye a Herculesek leváltására?
A teljesen elektromostól a hibrid- vagy vegyes gázturbinás meghajtásig. Talán nem annyira merész, de átgondolt tervek.
Benkő Tibor honvédelmi miniszter és Ruszin-Szendi Romulusz altábornagy, a Magyar Honvédség parancsnoka Kecskeméten jelentette be, tovább fejlődik a honvédség merevszárnyú csapatszállító képessége.