Három a kislány, a nővér, a király, meg most már a Vasvilla is
Már traileren van a 003-as Citylink, ezt is Szentesen rakják össze, három részből, tizenharmadikán érkezik meg várhatóan. Ez gyakorlatilag mesterhármas.
Már traileren van a 003-as Citylink, ezt is Szentesen rakják össze, három részből, tizenharmadikán érkezik meg várhatóan. Ez gyakorlatilag mesterhármas.
Volt ma egy Kecskemét–Kiskunfélegyháza–Kecskemét rohanás, majd innen irány Szeged, „ebédszünet”, hogy aztán Rókuson át meg se álljon Hódmezővásárhelyig. Ahol már a pantográf is dolgozott.
A vásárhelyi önkormányzat a március 1-jén életbe lépett menetrend és díjszabás szerint jelölte ki a feladatra a korábbi szolgáltatót.
Egy hét múlva megérkezhet Szentesre. Közben a MÁV azt is közölte, hogy szeptember végén indulhatnak csak el a szerelvények, iskolakezdésre nem tudnak forgalomba állni.
Hétfőn első hazai önálló útjára indult a 406 001-es Stadler Citylink szerelvény.
A MÁV-Start szentesi telephelyén mutatták be a 406 001-est. Hódmezővásárhely és Szeged között 2021 szeptemberében állhat forgalomba.
Szentesre holnap érkezik meg, ott rakják össze az egységeket egy szerelvénnyé.
Szegedtől Szeged Rókusig és Hódmezővásárhelyi Népkerttől Békéscsabáig születik újjá a vasútvonal, Orosházától 120-as lesz a pálya. De nemcsak a sínek újulnak meg.
Még tavaly rakták trélerre Valenciában, ingázik majd, Szentesről „jár be dolgozni”.
A gyártó Stadler Rail Valencia S.A.U. tájékoztatása szerint 2021. január közepén megérkezik az ország első vasút-villamosa, a jövő ősztől Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő dízel-villamos hibrid tram-train.
Három napig próbáztak Hódmezővásárhely új villamosvonalán a leendő Tramtrain szerelvényekhez hasonlóan kétéltű, de elég retró járgánnyal.
Valenciában szerelik azokat a Stadler Citylinkeket, amelyek Szeged és Hódmezővásárhely között ingáznak.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 29-étől július 5-éig.
Az összegből meg is rendelték az opciós négy szerelvényt.