Decemberre végez az Ural Airlines a szántóföldön landolt repülőgépe szétszerelésével
Bár korábban azt is megpendítették, a kényszerleszállás színhelyéről a levegőbe emelik Airbus A320-ast, már javában szedik elemeire a madarat.
Bár korábban azt is megpendítették, a kényszerleszállás színhelyéről a levegőbe emelik Airbus A320-ast, már javában szedik elemeire a madarat.
Ősszel még az volt a terv, hogy a gép saját szárnyán hagyja el a kényszerleszállás helyét, de egyelőre nem úgy tűnik, hogy erre belátható időn belül sor kerülhet.
Az amerikai United légitársaságnál több hiányosságot, egyebek mellett kilazult rögzítéseket találtak az átnézett Boeing 737 Max 9-es gépeken. Korábban az Alaska Airlines hasonló típusú gépéről a levegőben levált egy oldalpanel.
A Portlandből felszálló gép százhetvenhét utassal a fedélzetén kénytelen volt visszafordulni. A kényszerleszállás sikeres volt. Mindegyik ilyen gépet átvizsgálják.
Szerencsétlenül járt az Egyesült Államok légierejének egyik B-1B Lancerje a dél-dakotai Ellsworth légibázison. A legénység mind a négy tagja katapultált, és túlélte az incidenst.
Az Ural Airlines a szétszedés vagy a kivontatás helyett arra készül, hogy az A320-assal a levegőbe emelkedve hagyja el a vészleszállás helyszínét. Rázós lesz.
Műszaki hiba történt, a szankciók miatt nem biztos, hogy hamar felszáll onnan...
Egy 11 éves gyermek eszméletvesztése miatt Budapesten szakította meg útját vasárnap délelőtt a Turkish Airlines Isztambulból New Yorkba tartó járata.
Kényszerhelyzet-jelentés, majd várakozás a tengerpart felett. A gép már a pályán jobbra húzott...
Csak két lámpaoszlop látta kárát a landolásnak.
A „kényszerleszállt” gép sikeres oltása, az utas is túlélte.
Novoszibirszkben a felrobbant melletti hajtóművet három órán át nem tudták leállítani.
Az An-124-essel már néhány nappal korábban is volt hajtóműprobléma.
Szerencsére mindenki megúszta a tengerészgyalogos repülők balesetét. A légi utántöltés fontossága és veszélyei.