Elegendő kapacitást ígér a DB Cargo Eurasia új keleti irányú fuvarja
A logisztikai cég nemrég indította útnak első rakott tehervonatát Hamburgból Sanghajba.
Az új szolgáltatás célja, hogy az exportvolumen magas szintet érjen el. A napokban elindított első fuvar jelenleg is úton van, a várható tranzitidő 16–18 nap. Ha elengedő exportcikk áll majd rendelkezésre folyamatosan, a DB Cargo Eurasia (DBCE) heti egy állandó járattal számol. Európa felé október folyamán négy szerelvényt indítanak, a Sanghajba tartó második fuvarral novemberben számolnak.
A Hamburgból induló első vonat startja a tervezetthez képest megcsúszott, mivel a szerelvény Sanghajból érkezett rakottan, majd fordult vissza, viszont az nyugati irányban a Kína középnyugati részén bekövetkezett áradások miatt néhány napot késett. A kezdeti problémák ellenére azonban mára zavartalanul működik a Hamburg–Sanghaj útvonal.
A DB Cargo Eurasia az elmúlt időkben több új szállítási útvonalat is létrehozott. 2021 második negyedéve kifejezetten produktív időszak a társaságnál: május vége és július eleje között öt új fuvart indítottak el Kína és Európa között, nyolc várost összekötve, mégpedig a Houma–Hamburg, a Hofej–Wilhelmshaven, a Hszian–Párizs, a Nancsing–Tilburg, valamint a Hszian–Tilburg fuvarokat. Ezen útvonalak a továbbiakban is menetrend szerint üzemelnek, heti akár több indulással is – számol be a Rail Freight.
(Nyitóképünk illusztráció. Kép forrása: railfreight.com)
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!