Búcsú a románoktól?

iho   ·   2013.11.24. 13:35
00

A négy tűzvörös Nagydácsia (van, ahol a motor alapján Kissulzer a beceneve) közül a két LDH-125-ös, azaz hidraulikus erőátvitelű búcsúzik, és a Dombóváron felújított 003-as Sulzer kivételével a Kisvakondok is elköszönnek.

A Floyd körül zajlik az élet mostanában: a tulajdonos- és arculatváltás után nem sokkal a vasútbiztonsági tanúsítvánnyal akadtak problémák. A gördülőállomány csak minőségében változik: az egyre-másra forgalomba álló angol gépek szép lassan kiszorítják a román vasakat. A két LDH-125-öst (002-es és 003-as pályaszámú) szétvágják, a két Sulzer sorsa egyelőre ismeretlen. Nem árt azonban leszögezni: az épp hogy megalakult Fox Rail gépei nem a Floydtól érkeztek, tehát nem átfestésről, átcégjelzésről van szó.

A 459 002 tartályvonatával Csepelen<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a külön nem jelölt felvételeket Vörös Attila készítette)

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.