Már a finisben a Déli összekötő vasúti híd harmadik hídja
A műtárgy utolsó hídeleme a napokban kerül a helyére. A bővítés elkészülését követően a meglévő két hídszerkezetet cserélik újra.
A műtárgy utolsó hídeleme a napokban kerül a helyére. A bővítés elkészülését követően a meglévő két hídszerkezetet cserélik újra.
Először helyeztek üzembe Magyarországon ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszert: a Ferencváros és Székesfehérvár közötti 63 kilométeren vált korszerűbbé a vasúti közlekedés. A program hamarosan további szakaszokkal folytatódik.
A CER vasúttársaság továbbította a hideg motorvonatot Rajkáról Dunakeszire.
A kiemelt fontosságú projekttel a Ferencváros és Kelenföld közötti forgalmas, kétvágányú szakaszt részben három-, részben négyvágányúvá fejlesztik, növelve a kapacitást, legkésőbb 2027 végére.
A Budapest–Bécs–Prága útvonalon járó sárga cseh vonatokra már magyarországi belföldi forgalomban is váltható jegy.
A MÁV a fővárost Béccsel összekötő Budapest–Győr–Hegyeshalom fővonal fejlesztésére indított feltételes kivitelezői közbeszerzési pályázatot. Az Európai Unió a napokban döntött, hogy az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (CEF) keretéből finanszírozható a beruházás döntő hányada, amellyel várhatóan 2021 végétől csökken a menetidő, a projekt 2023-as zárását követően pedig pontosabbá, megbízhatóbbá válik a vonatközlekedés Budapest és Bécs között, valamint több tehervonat közlekedhet a nemzetközileg is fontos vasúti korridoron.
Alaposan a magyar és az osztrák államvasút árai alá ígér a cseh magánvasút július legvégén induló Budapest–Bécs járatával. A sárga vonatok naponta kétszer mennek majd Ausztriába, onnan pedig tovább Brno és Prága felé.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló május 11-étől május 17-éig.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló április 27-étől május 3-áig.
Egyelőre a műtárgy tervezésére jelent meg a közbeszerzés.
A MÁV-Start megrendelte a negyvenből még hátralévő Kiss motorvonatokat a Stadlertől, a szerződés akkor lesz hatályos, ha lesz pénz is.