Idén év végén is leáll egy hónapra a kecskeméti Mercedes-gyár
Az autógyár 2024. december 18-a és 2025. január 20-a között tart termelési szünetet, ahogy az az elmúlt években már megszokottá vált.
Az autógyár 2024. december 18-a és 2025. január 20-a között tart termelési szünetet, ahogy az az elmúlt években már megszokottá vált.
A vállalat és leányvállalatai 2019 tavasza óta több mint 367 millió euró értékben, négyszáz hektáron valósítottak meg területelőkészítést és építettek ki teljes infrastruktúrát Debrecen városa és a BMW Group megbízásából.
A fontos mérföldkövet egy tisztán elektromos hajtású, kék, ötüléses EQB megépítésével érték el.
A kínai járműgyártó idén eddig több mint 2 millió 370 ezer új energiával hajtott személyautót értékesített globálisan, akkumulátoros-elektromos modelljeinek összesített eladása pedig meghaladta az 5,7 milliót.
Hszianból, Csengcsouból és Csengtuból is elindult a vasúti autószállítás: Smartok, Volkswagenek, Polestarok, Hondák, NIO-k, valamint Európában ismeretlen kínai márkák járművei érkeznek Európába.
A Rail Cargo Group (RCG) fogja szállítani a gyártósor és a központi üzem között az olasz autógyártó egyik legújabb modelljét, az Urust.
A Volkswagen december végén áttért a hibrid e-Golf gyártásáról a teljesen elektromos ID.3-ra, az emiatt áttervezett logisztikai lánc pedig már nem számol az alkatrészeket eddig szállító CarGoTramekkel.
Megkezdődik a CLA 250 e Coupé és a CLA 250 e Shooting Brake modellek gyártása, ezzel a kompakt járművek szegmensében hat modellre bővül a gyártó Plug-in hibrid-kínálata.
A koronavírus-válság miatt jelentősen visszaesett a BMW Csoport értékesítése. Minden beruházást felülvizsgálnak, így a magyarországi nagyprojekt is késéssel valósulhat meg.
A beruházás első ütemében egy 460 ezer négyzetméter alapterületű épületet húznak fel.
A legnagyobb cseh autógyár elektromobil-töltőállomásokkal szerelte fel gyáregységeit és környékét.