Elindult az első kilenckocsis Comfortjet
Prága és Bohumín között már vezérlő- és bisztrókocsival kibővített szerelvény pendlizik.
Prága és Bohumín között már vezérlő- és bisztrókocsival kibővített szerelvény pendlizik.
Az érdeklődők korhű kínálatból válogathatnak az Utasellátó eddigi működése során közlekedő étkezőkocsikon, megtekinthető lesz a vasúti vendéglátás képes története, de színes gyermekprogramokkal is készülnek.
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
A szolgáltatás jeles évfordulója alkalmából november 25-én, szombaton jubileumi rendezvénnyel várja az érdeklődőket a Keleti pályaudvaron a MÁV-Start.
A hazai gyártású IC+ 1. osztályú, prémium- és bisztrószakasszal rendelkező kocsik közlekednek valamennyi Nyírség IC-ben, Latorca IC-ben, valamint már az 580-as Tokaj IC-ben is: azaz a Budapest–Szolnok–Debrecen–Nyíregyháza fővonalon már óránként jár olyan távolsági vonat, amelyen elérhető az Utasellátó fedélzeti vendéglátása.
Szeptember 16-án és 17-én tartja a MÁV-Start az idei harmadik, egyben utolsó nagyszabású retró hétvégéjét. Szöcske is beszáll!
A kocsikat még a bautzeni vagongyárban építették 1984-ben, mint kombinált fekvőhelyes kocsi bisztró résszel. Egy nagyátalakításon már átestek.
A vasúti kocsik és hálózat korszerűsítésével összhangban a gasztronómiai élvezetek, valamint a kényelem került a fókuszba.
A Prága és Opava között közlekedő intercityken lehet őket kipróbálni.
A Budapestre is közlekedő étkezőkocsikból épülnek át a bisztrókocsik, a Cseh Vasutak az első ilyen kocsit az év közepén helyezi üzembe.