Idén még Szentendrére jár az első felújított HÉV, jövőre visszatér a csepeli vonalra
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Karbantartás miatt pótlóbusz közlekedik a csepeli HÉV helyett, bizonyos viszonylatokon korlátozzák a villamos forgalmat.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Próbafúrásokkal kezdődött meg az M5 metróvonal megépítésének első szakasza a ráckevei és csepeli hév vonalak bevezetésével a Kálvin térig, amely a Közvágóhídtól a felszín alatt, alagútban valósul majd meg.
Tovább tart a HÉV-pótlás, mert... Miért is? Elvileg készen van a híd.
A beruházással a szentendrei H5-ös, a ráckevei H6-os és a csepeli H7-es HÉV-vonalakat kötnék össze a föld alatt, melyek így egy metróvonallá válnának.