A fiatal tehetségeké a jövő: a DB 5700 gyakornokot és egyetemi hallgatót alkalmaz 2025-ben
Az erre az esztendőre meghirdetett munkakörök az üzemeltetési szakértelem iránti igényről tanúskodnak.
Az erre az esztendőre meghirdetett munkakörök az üzemeltetési szakértelem iránti igényről tanúskodnak.
A GYSEV, valamint a Savaria Technikum és Kollégium együttműködésében zajló duális képzés során a középiskolás tanulók a vasúttársaságnál teljesíthetik a gyakorlati részt. Az első vasútijármű-szerelők 2025-ben végeznek.
Az átlagkereset a vasúttársaságnál 2050 euró, mozdonyvezető akár 2330 eurót is kereshet havonta. Bruttóban.
Magyarországon még mindig próbatétel elé állítja az ipari és a közlekedési vállalatokat a mérnök pozícióik feltöltése. Minél magasabb szintű, specializált tudásra lenne szükségük, annál tovább tart a megfelelő személy megtalálása. A több mint egymilliós fizetés sem elképzelhetetlen.
Az érdeklődők többek között a vállalatcsoport duális képzését is megismerhetik.
Angol nyelvű Légi Jármű Karbantartó és Javító Specializáció indul