Automata sínhegesztő robotot fejlesztettek ki Hollandiában
A projekt a Robel Rail Automation, a holland infrastruktúra-kezelő ProRail, a VolkerRail és a Strukton Rail együttműködésével valósul meg.
A projekt a Robel Rail Automation, a holland infrastruktúra-kezelő ProRail, a VolkerRail és a Strukton Rail együttműködésével valósul meg.
Az ügyfelektől beérkező visszajelzéseket is figyelembe véve a táblákon a korábbiakhoz képest nagyobb méretben szerepelnek az azonosítókódok és a járatszámok is.
A BKK közbringaszolgáltatása hamarosan új korszak elé néz: a tervek szerint a 2026-ban induló új rendszerben kétszer annyi kerékpár, öt-hatszor több leadási ponttal és több mint nyolcvan százalékkal nagyobb területen szolgálja majd ki az igényeket.
Dél-balatoni Vízi Kör néven hat állomásból álló megállópont-hálózat létesül a déli parton. A fejlesztések egy része nyárra, a teljes projekt az év végéig valósul meg.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.
A Hungrail vasúti árufuvarozási gazdaságossági és teljesítménynövelő akcióterve nyolc fő kategóriában több mint negyven beavatkozási területet érint.
Rendületlenül és következetesen korszerűsíti a lengyel vasúttársaság a gördülőállományt és rengeteg pénzt fektet az infrastruktúra, a műszaki létesítmények fejlesztésébe.
A horvát főváros negyven NT2400-as kocsit vásárol a Končar KEV-től, az elsőt a napokban vehették át.
A három kilovoltos egyenáram mellett a huszonöt kilovoltos váltakozó áramról is üzemelhetnek majd a Stadler-szerelvények, ehhez viszont még át kell alakítani a cseh és szlovák vasúthálózat egyes szakaszait is.
Megszüntetik az emelt díjas telefonszámot és bővítik az ügyfélszolgálati lehetőségeket.
A BKK feltételes közbeszerzési eljárást indított a vonal legalább nyolc megállójának átépítésére és korszerűsítésére.
Forgalomból kivont autóbuszok kijelzőit helyezik újra üzembe rajtuk.
Az új, 827 négyzetméteres létesítmény tervezési munkálatai megkezdődtek, a kivitelezési munkák 2025 tavaszán kezdődnek, a beruházás teljes megvalósítása egy évig tart.
Az i-Cell fejlesztésével hatékonyabbá válik a vasúttársaság pályakarbantartó és -felújító járműparkjának működtetése.
A várost északról és keletről elkerülő, 8,8 kilométer hosszú, kétszer egysávos szakasz bruttó húszmilliárd forintból készült el.