Komolyan gondolják a horvátok a vasútfelújítást: az Isztrián is megújul egy vonal
A legújabb projekt a szlovén határ és Sveti Petar u Šumi közötti, ötven kilométer hosszú pálya átépítése.
A legújabb projekt a szlovén határ és Sveti Petar u Šumi közötti, ötven kilométer hosszú pálya átépítése.
A déli hidat március elsején zárták le, azóta folyamatosan és az előzetes ütemtervnek megfelelően haladnak a munkák a felüljárón és környezetében.
Az úgynevezett Starline-hálózat gyorsabb és zökkenőmentesebb nemzetközi utazásokat tenne lehetővé, miközben Európa-szerte átalakítaná az áruszállítási logisztikát és csökkentené az ellátási láncok kibocsátását is.
A jellegzetes balatoni tájakon felül Bujtor István portréját is elkészítették a TCH Tárnoki Művészeti Egyesület alkotói.
A svájci Sun-Ways évi tizenhat megawattóra energia előállítására képes egysége már termel is az ország nyugati részében, a Neuchâtel-hegységben vezető pályán.
A Dániát és Németországot a Balti-tenger alatt összekötni hivatott, tizennyolc kilométer hosszú közúti-vasúti műtárgyat előre legyártott elemekből rakják össze a vízben, ezzel a leghosszabb ilyen jellegű alagút lesz.
A déli ipari övezetben található, 22 ezer négyzetméteres új csarnokkal együtt az országban hét helyszínen több mint 120 ezer négyzetméter raktárkapacitással áll az ügyfelek rendelkezésére a logisztikai vállalat.
Az Európai Beruházási Bank összesen 90,5 millió eurónyi hitelt nyújt a Durrës–Rrogozhina vonalszakasz felújításához.
A DTVS nyolcvanhat, a brit szabványoknak megfelelő szerkezetet gyárthat a Trackwork Ltd-nek.
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
A Die Güterbahnen vasúti árufuvarozási szövetség kielemezte a megállapodást, rámutatva, hogy a hivatalba lépő kormány részéről nincsenek mennyiségi célok, egyértelmű prioritások vagy kötelező érvényű kötelezettségek a vasút fejlesztése iránt.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
A Rhomberg Sersa Rail Group és a Porr Group konzorciuma 76 millió euróért hozhat létre összesen ötvenöt kilométernyi, zúzottkő nélküli pályát a készülő műtárgyban.