Halad a Madrid–Extremadura nagysebességű vonal második szakaszának fejlesztése
A hetven kilométer hosszú Talayuela–Plasencia rész két, összesen 157,5 millió euró értékű szerződéséhez jelölték ki a kivitelezőket.
A hetven kilométer hosszú Talayuela–Plasencia rész két, összesen 157,5 millió euró értékű szerződéséhez jelölték ki a kivitelezőket.
A körülbelül hetven kilométer hosszú pálya villamosítása is cél. Első körben a munkák megtervezése indul meg, jövőre választhatják ki a tervezőt.
November 7-e, péntek estétől 10-e, hétfő hajnalig több elővárosi vonat menetrendje megváltozik a Budapest–Hatvan–Miskolc fővonalon. Ne megszokásból vonatozzanak!
A terv a gyors, kényelmes, biztonságos és megbízható vasúti szolgáltatások kibővítésével támogatja az Unió kettős célját, vagyis a karbonsemlegesség elérését 2050-re és Európa globális versenyképességének megerősítését.
A személyszállító vonatok a decemberi menetrendváltással indulnak el az új, európai fontosságú osztrák vasútvonalon.
Az M1-es, M7-es és M8-as autópályákat összekapcsolni hivatott M200-as nyomvonaltervén a vasúti teherszállítási folyosóval is számolnak a vármegyében. A helyiek egy részének azonban nem tetszik a vasútépítés ötlete.
Az első Crolibertas-kapukat a Zágrábot Eszékkel összekötő A3-as autópálya Popovaca és Novska közötti szakaszán állítják fel.
A Catania Bicocca és Catenanuova közötti, harmincnyolc kilométer hosszú pálya a cataniai Fontanarossa reptér és a kisváros között vezet. A menetrend szerinti forgalom november másodikán indul.
A Kínai Köztársaság végrehajtó kamarája jóváhagyta a tainani egysínű vasút első, 8,4 kilométer hosszú pályaszakaszának építését.
Jelenleg még csak az előkészítő munkák zajlanak. A cél, hogy a 2030-as évek közepére egy, a személy- és áruszállítási igényeket minden szinten kielégítő csomóponttá fejlődjön a létesítmény.
A Hovedstadens Letbane elnevezésű vonal a harmadik korszerű könnyűvasút Dániában az aarhusi és az odenseei után.
A program öt vasútvonalon összesen tizenegy helyszínt érint, többek között Hegyeshalmot, Komáromot, Bobát, Várpalotát és Dombóvárt.
Ötvenkilenc kilométernyi vasútvonal épülhet át százhatvanas tempóra, egyes szakaszokon két vágánnyal. Már ha lesz rá forrás.
Egy gyors és hatékony, ráadásul az eddigieknél sokkal környezetbarátabb közlekedési módot ötlöttek ki Németországban, ami számos már bevált technológiát ötvöz az újakkal. A tesztpályához azonban még hiányzik a pénz.
Két 630-assal és egy Nohabbal próbázzák a vezetékrendszert és a betáplálást. Kis lépés az egyetemes, nagy lépés a magyar vasútnak.