Jön az ötödik Kelet-európai Intermodális Konferencia!
Október 10-én a budapesti Marriott Hotelben ülnek össze a szakma szakértői.
Október 10-én a budapesti Marriott Hotelben ülnek össze a szakma szakértői.
Jönnek a konténerek, robbanás előtt a félpótkocsik vasúti fuvarozása. A folyamatok irányát és lehetőségeit a szakma októberben közösen vitatja meg az 5. Kelet-Európai Intermodális Konferencián.
A Közúti-Vasúti Kombinált Szállítások Nemzetközi Szövetsége a meglévő infrastruktúra használatát javasolja a nehézgépek, nyersanyagok és veszélyes áruk határokon átnyúló biztonságos szállítására.
A felhőalapú terminálkezelő rendszer elősegíti az intermodális létesítmények közötti zökkenőmentes kapcsolatokat. A cél a versenyképesebb vasúti árufuvarozás.
A China Railway Express (CRE) tehervonatának mindössze tizenöt nap kellett, hogy Csengtuból Isztambulba eljusson.
Az első teszt-tehervonat és az első konténerhajó a napokban futott be a Rijeka Gateway-be az infrastruktúra és a rakodási műveletek próbája érdekében.
A Ghibli Kft., a GYSEV Cargo és partnereik által életre hívott járat debreceni ipari ingatlanberuházásokhoz szállított berendezéseket. A tranzitidő körülbelül egy nap.
A magyar intermodális árufuvarozás történetének egyik jelentős technológiai beruházásával új korszak kezdődik a magyar konténerlogisztikában, új szintre emelve a vasúti, közúti és vízi logisztikai műveletek hatékonyságát.
A kompvállalat kísérő nélkül szállít félpótkocsikat a cherbourg-i kikötő és a spanyol határ közelében található Bayonne-Mouguerre-i European Freight Centre közötti 970 kilométeres távon.
Az új gép matricája a logisztikai vállalat kiterjedt, Hamburgtól Isztambulig érő európai intermodális hálózatát szimbolizálja.
Az olasz vasúti árufuvarozási szektor évek óta válsággal küzd, ami az ország kikötőire is kihat: a létesítmények 2022 óta általánosan csökkenő forgalomról panaszkodnak. Van azért némi remény.
A környezetbarát iparág továbbra is csak mellékszereplő az ibériai ország ellátási láncában és logisztikájában. Némi reménysugár mégis látszik a fejlődéssel kapcsolatban.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
A Balti-tenger partján fekvő városban üzemel az ország negyedik legnagyobb kikötője.
A teljesen szárazföldi útvonalon felül egy hajózást is magába foglaló intermodális szolgáltatást indítottak.