Újabb railjeteket és nightjeteket rendelt az ÖBB
Kétezer-harmincra már negyven railjet-szerelvényt fog használni az osztrák vasúttársaság az eredetileg tervezett 27 helyett.
Kétezer-harmincra már negyven railjet-szerelvényt fog használni az osztrák vasúttársaság az eredetileg tervezett 27 helyett.
Tombol a home office, a holland nemzeti vasúttársaság a Sprinter járatokon reagál az utasigények pandémiát követő változásaira.
Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.
A Dugo Selo és Novszka közötti nyolcvanhárom kilométert újíthatják fel és kétvágányúsíthatják.
A holland nemzeti vasút a CAF-tól hatvan kétszintes motorvonatot szerez be, amikkel 2029-től lehet majd utazni.
Már az összes hídelem a támfalakon kialakított szerelőtéren van, április közepén a teljes, helyben összeszerelt híd a helyére kerülhet.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A nemzeti vasút ONCF a főváros Rabat, Casablanca és Marrákes környékén bővítené a vasúti szolgáltatást az évtized végére, részben a 2030-as labdarúgó-világbajnokság érdekében.
A gigaberuházás finanszírozásához egy, a Szovkombankból, a Sberbankból és a VTB bankokból álló szindikátust hoztak létre.
Átadták a forgalomnak a Gyékényes és a horvátországi Kapronca (Koprivnica) közötti új, kétvágányú vasúti hidat. A régit elbontják.
A hídelemnek köszönhetően egy mérnöki szempontból különösen nehéz helyszínen is végre lehet hajtani a vasúti pálya bővítését.
A fejlesztéssel a műtárgy kapacitása a Praha-Krč felé vezető hídtól a felújított Praha-Kačerov megállóig bővült ki, a vonatok már százzal is haladhatnak a hídon.
A kapacitásnövelés részeként Wittenberg és Rostock, valamint Stendal és Zürich között is jár majd ICE.
Az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer megvalósítása körülbelül 12,2 millió euróba kerül.