Bemutatta az Elfek harmadik generációját a Pesa
A lengyel gyártó a villamos motorvonatok legújabb verziójáról az idei gdański Trako nemzetközi vasúti szakkiállításon és -vásáron rántotta le a leplet.
A lengyel gyártó a villamos motorvonatok legújabb verziójáról az idei gdański Trako nemzetközi vasúti szakkiállításon és -vásáron rántotta le a leplet.
Bulgáriában felújítanák és villamosítanák a Jambol és Elhovo közötti vonalat, Elhovótól a határig pedig új pályát hoznának létre. A beruházás enyhítené a Szvilengrád–Kapikule határátmenet terhelését.
A román határig vezető harminc kilométernyi pálya újult meg, kiépült a második vágány, az ETCS telepítését követően pedig százhatvannal lehet majd rajta haladni.
Alapításának ötödik évfordulóját ünnepli a magyar hátterű ipari ingatlanfejlesztő, amely idén több mint ötszázezer négyzetméter raktárterület fejlesztését fejezi be Budapest vonzáskörzetében.
A várhatóan 2025 végére megvalósuló beruházás célja a jövőbeli karbantartási, átrakodási és tárolási igények kielégítése, elsősorban a terminál közvetlen szomszédságában található fontos megrendelő, az Audi Hungaria számára.
Kétezer-harmincra már negyven railjet-szerelvényt fog használni az osztrák vasúttársaság az eredetileg tervezett 27 helyett.
Tombol a home office, a holland nemzeti vasúttársaság a Sprinter járatokon reagál az utasigények pandémiát követő változásaira.
Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.
A Dugo Selo és Novszka közötti nyolcvanhárom kilométert újíthatják fel és kétvágányúsíthatják.
A holland nemzeti vasút a CAF-tól hatvan kétszintes motorvonatot szerez be, amikkel 2029-től lehet majd utazni.
Már az összes hídelem a támfalakon kialakított szerelőtéren van, április közepén a teljes, helyben összeszerelt híd a helyére kerülhet.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A nemzeti vasút ONCF a főváros Rabat, Casablanca és Marrákes környékén bővítené a vasúti szolgáltatást az évtized végére, részben a 2030-as labdarúgó-világbajnokság érdekében.
A gigaberuházás finanszírozásához egy, a Szovkombankból, a Sberbankból és a VTB bankokból álló szindikátust hoztak létre.