A budapestiek a jövőt választották: autómentes marad a Lánchíd
Eldőlt a Budapesti Lakógyűlésen, hogy véglegesül a Lánchíd jelenlegi forgalmi rendje.
Eldőlt a Budapesti Lakógyűlésen, hogy véglegesül a Lánchíd jelenlegi forgalmi rendje.
A Magyar Közlönyben jelent meg a döntés: negyvenhat rövid és öt hosszú CAF érkezhet Budapestre.
Az intézkedést az elmúlt hetek halálos közúti balesetei sürgették.
Újabb bérelt Mercedes-Benz Conecto Next Generation autóbuszok állnak forgalomba a BKV Óbuda és Cinkota telephelyeinek szolgáltatási területén.
A főpolgármester a megbeszélést követő sajtótájékoztatóján kifejezte reményét, hogy a 12 milliárd forint, ami a budapesti közösségi közlekedés költségeinek hét százalékát jelenti, még ebben az évben megérkezik a főváros számlájára.
Ma reggel álltak forgalomba az óbudai buszgarázsból a járművek: már több mint, száz Mercedes busza van így a Budapesti Közlekedési Vállalatnak.
Feljelentést tettek a Fővárosi Közgyűlés többségét alkotó frakciók a rendőrségen a 3-as metró felújított szerelvényei ügyében – jelentette be Karácsony Gergely főpolgármester.
A budapesti rakpartok gyalogosbarát megújítását a fővárosi önkormányzat első lépésben a pesti alsó rakparton a Kossuth tér és a Margit híd közötti szakaszon kezdi el a mintegy 500 méter hosszú szakasz hiányzó gyalogos kapcsolatának megteremtésével.
Frankfurt am Main és Budapest testvérvárosi kapcsolatának harmincéves évfordulója alkalmából ünnepi villamos indult a magyar fővárosban és Németország ötödik legnagyobb városában is.
Az ünnepi dekorációba bújtatott, fényárban úszó nosztalgiajármű idei első útját a korábbi években megszokott módon a 2-es villamos vonalán tette meg, különleges hangulatot varázsolva a Duna-partra.
Az újonnan létesült összeköttetésnek köszönhetően hosszabb távon a főváros egy új hálózati kapcsolattal gazdagodhat, növelve ezzel a villamosokkal átszállás nélkül elérhető helyszínek körét.
Egy oldalnyi Magyar Közlöny a beruházás rábólintásáról. De van egy kis gond...
Elkészült a zajvédő fal eddig hiányzó, több mint egy kilométeres, a XV. kerületi Wesselényi utca és a Szentmihályi út közötti szakasza.
A részben járdára terelt nagykörúti kerékpárút politikai kompromisszumnak lehet jó, de a Nagykörút élhetősége és jövője szempontjából biztosan rossz lépés.
A nagykörúti bringasáv lett szeptember első heteiben a legforróbb közlekedési téma a fővárosban, számos politikus és közlekedési szervezet nyilvánított véleményt annak megtartását vagy elvételét kérve. De vajon arra is gondolunk-e, hogy hosszútávon milyen Nagykörutat szeretnénk? Kinek kellene stratégiát alkotnia?