Levegőben a második oroszosított Jakovlev MSZ-21 prototípus repülőgép
Oroszország nyugati alkatrészeket cserélt hazaiakra új rövid és közepes hatótávolságú repülőgépeiben. De még nem sikerült az összeset.
Oroszország nyugati alkatrészeket cserélt hazaiakra új rövid és közepes hatótávolságú repülőgépeiben. De még nem sikerült az összeset.
Hírek szerint ez már egyben az új orosz utasszállító első sorozatpéldánya. Az elmúlt órák híre: az MSz-21-300 megkapta az orosz légügyi hatóság típusalkalmassági engedélyét, a korábbi szárnnyal és a P&W hajtóművekkel.
A hajtómű után megint egy honi gyártású fődarab. A hosszabbik változat lesz a következő MC-21-es, egyenesen az A321 konkurenciájaként.
Új kompozit szárny, felhajtható szárnyvégekkel. Növelni a kapacitást, módosítani olcsóbb, mint teljesen új gépet fejleszteni.
Két hajtómű egymás fölött hátul, egyben készülő kompozit törzs, a tetején az üzemanyag... Meglepő megoldások sokasága. Mernek-e ilyen gépet rendelni a légitársaságok?
A megállapodást a Kompozitok Nanotechnológiai Központja nevű orosz cég a moszkvai Nyitott Innovációk című nemzetközi kiállításon írta alá az Evopróval.