A Nurminen Logistics konténervonatain jutnak el a cseh autóalkatrészek Kazahsztánba
A tehervonatok Mladá Boleslavból viszik Kosztanajba a Škodákhoz, Chevrolet-khez és Kiákhoz szükséges alkatrészeket.
A tehervonatok Mladá Boleslavból viszik Kosztanajba a Škodákhoz, Chevrolet-khez és Kiákhoz szükséges alkatrészeket.
Az EF-9K sorozatú gépek óriási, kilencezer lóerős teljesítményét a dedikált tehervonati folyosókon közlekedő nehéz konténervonatok élén fogják kihasználni.
Ezzel a címmel adott hírt a nemzetközi szaksajtó a kezdeményezésről. Ez így, ebben a formában azonban nem teljesen felel meg a valóságnak: a konténerek Indiából előbb hajón Iránba utaznak, és csak onnan tovább vonattal Asztanába.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
A transzkontinentális útvonalat használó vasúti fuvarok továbbra is elsősorban Oroszországon keresztül haladnak. Az EU által az oroszokra kiszabott szankciók, majd a Kreml által bevezetett ellenszankciók viszont további akadályokat emelnek az ellátási láncok előtt.
Huszonhárom létesítménnyel segítenék elő az árufuvarozást ország észak–déli irányú folyosóján.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
Az új Budapest–Zeebrugge, Wels–Lübeck–Kiel és Wels–Bécs–Budapest TransFer-fuvarok fontos magyarországi és európai áruelosztó központokat kötnek össze.
A kazahok, a kínaiak és az oroszok is máshogy látják a helyzetet. Kazah szabotázs, vagy csak a szokásos ügymenet?
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
Útjára indult Kínából a 2011-ben létesített rendszeres Kína–Európa vasúti teherszállító szolgáltatás 90 ezredik szerelvénye.
Ahogy tavaly, az idei év első negyedében is jelentős volumencsökkenést tapasztalhatott a vállalat az intermodális szolgáltatások terén.