Jelentős vasúti és közúti beruházásokat függesztett fel a kormány
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Ismét száll majd a 424-es gőzös, Nohabok, Szergejek, Púposok, héves Bobók, Csörgők dübörögnek majd az északi parton, a délin pedig Samu is jár majd a hétvégén.
Az északi part ikonjainak számító Nohabokon felül Púposok, Bobók, és száll majd a 424-es gőzös. Ráadásul a környéken eddig nem látott járműveket is bevet a MÁV-Volán-csoport: MDmottal, Samuval és ABbmottal is lehet majd utazni!
Újra ellátogathattunk az EWG terminálra. A nagyüzem lassan teljesen feléled és júniusban megkezdheti a termelést!
A Kárpát Vasút Nohab helyett a másik közönségkedvenc mozdonyt delegálta. Duplán!
A MÁV Rail Tours és a G. Tim-Co. műhelyében építették át a járművet. Érdekes futópróbán vett részt csütörtökön.
A Keletiben eljött az a várva várt pillanat is, amikor egy Bobó állt a szerelvény élére!
A szépen felújított M44 062-es, mely utolsó aktív éveit Szolnokon töltötte, a járműjavító bejáratánál emlékeztet a magyar mozdonygyártás múltjára.
Amikor azt hittük, Bobófronton már nem érhet meglepetés, kibújik a fehér füstből a MÁV Rail Tours legújabb üdvöskéje...
A csepeli ipart kiszolgáló RCH tartalék startos Bobóját február közepén itt is 2068-as dízelre cserélték.
Kandó, Bivaly, Koporsó, Bobók érkeztek az Északi Járműjavítóba hétfő reggel. A Közlekedési Múzeum időszaki kiállítással készül a járvány enyhülésére.
De ne gonduljunk semmi jóra, nem indult be a buszgyártás, csak a honvédség selejtezi a fölösleges járműveit...
A fővárosi iparvágányok nagy részén és Vácon mostantól startos Bobó helyett az RCH saját dízelei dolgoznak.