Mi van az MC-21-esekkel? Nézzük meg! Sőt, repüljünk az egyikkel! És már indultak is Uljanovszkba
Kipróbálta az MC-21-es új orosz utasszállító repülőgépet Gyenisz Manturov, az ipari és kereskedelmi tárcát vezető miniszterelnök-helyettes.
Kipróbálta az MC-21-es új orosz utasszállító repülőgépet Gyenisz Manturov, az ipari és kereskedelmi tárcát vezető miniszterelnök-helyettes.
Még az idén meglesz az engedélyeztetés? Hatalmas a nyomás az orosz repülőgépiparra: csak az Aeroflot-csoport 339, száz százalékban orosz utasszállítót akar.
Óriásmegrendelés újabb és régebbi típusokból. Lehet, hogy még a Jak-42-eseket is elővennék? Kellene még 3500 új pilóta is!
Főként a hajtóművek dolgában kell keményen fejleszteni: lesz-e elég PD-14 az MC-21-nek, PD-8 a Szuhojoknak?
A megjelölt típusok: egy széles- és egy keskenytörzsű, de az Il-96-os és a Tu-214-es eddig nem bizonyult sikeresnek.
Rengeteget kell még repülnie a tesztgépeknek, kérdés, reális-e az idei első átadás. C919, MC-21, aztán a neo és a MAX: mi minek a konkurenciája...
A hajtómű után megint egy honi gyártású fődarab. A hosszabbik változat lesz a következő MC-21-es, egyenesen az A321 konkurenciájaként.
777X, C919, 321XLR, MC-21: hidegpróba, jegesedésteszt Észak-Amerikában, külön farokrészgyártás Hamburgban, orosz gépek összeszerelése Indiában.
A PD-14 először repültette az MC-21-est. Remények és paraméterek, a gép típusengedélye jövő év végére várható. Melyik keskenytörzsű melyiknek lesz a konkurenciája?
Változtat-e a személycsere a fejlesztési terveken? Flottabővítések hazai technikával, MC-21 és Superjet orosz hajtóművekkel.
Az MC-21-es esélyei: nagy vetélytársak lesöpréséhez nagy technológiai előrelépés kellene.