Önellátásra rendezkedik be az orosz repülőipar
Főként a hajtóművek dolgában kell keményen fejleszteni: lesz-e elég PD-14 az MC-21-nek, PD-8 a Szuhojoknak?
Főként a hajtóművek dolgában kell keményen fejleszteni: lesz-e elég PD-14 az MC-21-nek, PD-8 a Szuhojoknak?
A megjelölt típusok: egy széles- és egy keskenytörzsű, de az Il-96-os és a Tu-214-es eddig nem bizonyult sikeresnek.
Rengeteget kell még repülnie a tesztgépeknek, kérdés, reális-e az idei első átadás. C919, MC-21, aztán a neo és a MAX: mi minek a konkurenciája...
A hajtómű után megint egy honi gyártású fődarab. A hosszabbik változat lesz a következő MC-21-es, egyenesen az A321 konkurenciájaként.
777X, C919, 321XLR, MC-21: hidegpróba, jegesedésteszt Észak-Amerikában, külön farokrészgyártás Hamburgban, orosz gépek összeszerelése Indiában.
A PD-14 először repültette az MC-21-est. Remények és paraméterek, a gép típusengedélye jövő év végére várható. Melyik keskenytörzsű melyiknek lesz a konkurenciája?
Változtat-e a személycsere a fejlesztési terveken? Flottabővítések hazai technikával, MC-21 és Superjet orosz hajtóművekkel.
Az MC-21-es esélyei: nagy vetélytársak lesöpréséhez nagy technológiai előrelépés kellene.