Hamarosan ismét mozdony dolgozhat a Kecskeméti Kisvasúton!
A C50-es beszerzése újabb hatalmas mérföldkő a kisvasút újraindítása felé.
A C50-es beszerzése újabb hatalmas mérföldkő a kisvasút újraindítása felé.
Az építési és közlekedési miniszter egyik legfontosabb vállalása, hogy a vonatok húsz percnél nagyobb késése esetén visszafizetik a jegyár felét. További jelszavak: klímagarancia, klímás buszok, keksz, üdítő, százhatvannal a Balatonra.
A MÁV-csoport „észak-balatoni sakktábláján” lassacskán a Királynővel is lépni kell, megtartották ugyanis a 1524-es Viking hatósági próbáját.
A többáramnemű Stadler-villamosmozdonyokból négyet vesz bérbe az Alpha Trains-től a spanyol magán-vasúttársaság.
Balatonfüred és Tapolca között fog forogni. Megszereztük a tervezett fordát.
Sikeres volt a tartampróba, a 490 010-es immár flottaszínekben pendlizik a pécsi intercityken. Tizennégy társa követheti.
Folytatódik a december óta tapasztalható kedvező tendencia: kisebb mértékben ugyan, de már harmadik hónapja javul a vonatok pontossága, februárban újabb 0,88 százalékkal. A legfrissebb MÁV-jelentést szemlézzük.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
Egy héttel az Astride színre lépését követően újabb, immár a harmadik típusú nagyteljesítményű, korszerű villamos mozdonyt dobta személyszállító vonat élén mélyvízbe a budapesti székhelyű államvasút-társaság: a 193 214 pályaszámú ELL–Siemens Vectront.
Jócskán összezsugorodik a V-Híd Zrt. mozdonyparkja a veszteséges működés okán: bérelt villamos- és dízelgépeiket visszaadják, a sajátjaik közül pedig többet is leállítanak. A korszerű Traxxok egyes hangok szerint a MÁV-nál köthetnek ki…
Hamarosan további három Henschel-dízelmozdony érkezik a MÁV-hoz.
Többek között erről is beszélt Lázár János az ÉKM szerdai Közlekedésinfóján. Új, bérelt mozdonyok – az Astride-okon kívül újabban Vectronokról is hallani –, új IC-minőségű kocsik érkezhetnek, jön a „közlekedési Kánaán”.
A társaság indulóban ötven villanygépet vásárol a közép-európai vasúti árufuvarozókat célozva.
Éppen fél évvel azt követően, hogy a nagyobbik államvasút-társaság jelezte, az Akiem-Eurosprinterek után dízelfronton is erősít, úgy tudni, december 18-án mutatkozik be kísérleti jellegű vonattovábbítással az első Svédországból honosított nagyvas.
A 490-es sorozatú villanygépek lehetnek a vasúttársaság újabb bérelt mozdonyai.