Úton Magyarországra az első Henschel-mozdony!
A nagydízel július végén érkezhet meg. Tizennégy társával együtt várhatóan ősszel áll majd forgalomba.
A nagydízel július végén érkezhet meg. Tizennégy társával együtt várhatóan ősszel áll majd forgalomba.
A tizenöt TME sorozatú dízelgépet a MÁV Rail Tourson keresztül bérlik, az Akiem-Eurosprinterekhez hasonlóan. Első körben az észak-balatoni vonalon jelennek meg, később a lajosmizsei vonalon is fognak dolgozni.
A lízingcég és a Siemens Mobility által aláírt keretszerződés összesen kétszázötven mozdony vásárlását teszi lehetővé, amiből alaprendelésként hetven gépet hívtak le.
A megállapodás értelmében tíz évre vállalt teljeskörű szolgáltatásokat a mozdonyokat gyártó svájci vállalat.
Számos nemzetközi útvonalon javultak a napközbeni eljutási lehetőségek, egyre nagyobb teret nyernek az akkumulátoros motorvonatok.
Újabb három példány állt forgalomba a napokban. A fordák is megváltoztak: a csapat fele az 1-es vonalon közlekedő szombathelyi IC-ken forog.
Első körben hatvan villanygépet vehetnek át, ezzel már háromszáznál is többet tudnak bérbe adni a mozdonytípusból.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
Az Akiem harminc Dragon 2-es villamosmozdonyt szerez be a Newagtól, ezzel a legnagyobb megrendelését könyvelheti el a lengyel gyártó.
A 182 570-es gép az IC564-es számú Tokaj IC-vel vette fel a szolgálatot hétfőn.
Év végéig mind a tizenöt bérelt mozdony munkába áll a tervek szerint.
Az üzlet által 229 villamos mozdonnyal bővíti állományát a luxemburgi központú vasútijármű-lízingcég.
A korszerű villamosmozdonyok október második felétől állnak szolgálatba a belföldi intercity-ken és a Bécsbe közlekedő eurocity-k élén.
Információnk szerint a vasúttársaság szeptembertől Eurosprintereket bérel az Akiemtől, a tárgyalások jelenleg a kezdeti szakasznál tartanak.