Nem kispályázik az ELL: újabb kétszáz Vectront rendeltek
Első körben hatvan villanygépet vehetnek át, ezzel már háromszáznál is többet tudnak bérbe adni a mozdonytípusból.
Első körben hatvan villanygépet vehetnek át, ezzel már háromszáznál is többet tudnak bérbe adni a mozdonytípusból.
Az Akiem harminc Dragon 2-es villamosmozdonyt szerez be a Newagtól, ezzel a legnagyobb megrendelését könyvelheti el a lengyel gyártó.
A lengyelek hazai gyártású villamosmozdony-típusának egyik példányával minden eddiginél magasabb sebességet sikerült elérni egy nagysebességű teszt során.
Habár az euró svájci frankkal szembeni árfolyama hatással volt az eredményre, a megrendelések mennyisége folyamatos és magas.
Az intermodális logisztikai vállalat negyven Siemens-mozdony beszerzéséről állapodott meg a Transport Logistic szakvásáron.
A fővonali felhasználásra szánt E5000-es ötezer kilowatt teljesítményre és száznegyven kilométer per órás tempóra képes.
Ötvenezerről nyolcvanezer négyzetméterre. Egyre több a megrendelés.
A Stadler villamosmozdony-típusa már Ausztriában és Németországban is bevethető.
A keretszerződés ötven EuroLight Dual mozdony vásárlását teszi lehetővé, ebből első körben tizenhármat rendeltek meg.
A vegyesen villamos- és dízelgépek Spanyolországban, az algecirasi kikötő és a zaragozai Plaza logisztikai központ között fognak RoLa-vonatokat továbbítani.
A lízingcég a már kínai tulajdonú Vossloh Rolling Stocktól vásárol ötven DE 18 Stage V típusú, hibridüzemű gépet.
A lengyel állami vasútvállalat tíz könnyű, kéttengelyes dízel tolatómozdonyt rendelt a CZ Lokótól.
A Siemens mozdonytípusa az Akiem hatvanöt gépre szóló beruházásával érte el az új rekordot.
A hat dízelgéppel mangánércet szállító tehervonatokat fog továbbítani a Sociéte d’Exploitation du Transgabonais (Setrag).
A napokban újabb ötvenet rendeltek a Siemens korszerű dízel-villamos mozdonyából.