Nyári pályafelújítás a debreceni villamoshálózaton
Hat szakaszon a síneket cseréli ki, négyen pedig vágányszabályozást hajt végre a DKV Zrt. június másodikától július hatodikáig.
Hat szakaszon a síneket cseréli ki, négyen pedig vágányszabályozást hajt végre a DKV Zrt. június másodikától július hatodikáig.
A két évig tartó felújítási munkálatokat követően május 31-én megnyílik a forgalom előtt az El Canfranero Huesca és Canfranc közötti szakasza. A 61 kilométernyi vasúton több mint 200 millió eurós értékben elvégzett munkálatok révén mintegy félórával csökken a menettartam.
Az albán infrastrukturális és energiaügyi minisztérium az EU által támogatott Connecta2 programmal együtt dolgoz ki javaslatokat az országos vasúthálózat közszolgáltatási szerződéséhez.
Részsiker: komoly előrehaladást ért el a kivitelező a Budapest–Belgrád vasútvonal építésének egyik fontos szakaszán.
A CFR-től elmondták, munkálatokkal csak 2027 végére végezhet a kivitelező. A késésért a hegyeket és a Sebes-Köröst okolják...
A legújabb projekt a szlovén határ és Sveti Petar u Šumi közötti, ötven kilométer hosszú pálya átépítése.
Az Európai Beruházási Bank összesen 90,5 millió eurónyi hitelt nyújt a Durrës–Rrogozhina vonalszakasz felújításához.
A felszín alatti vizek okozta károsodások elhárításán dolgozik a MÁV a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon. A buszos pótlás várhatóan év végéig tart.
Pályafelújítási munkálatok miatt április 13-án, vasárnap nem közlekednek a menetrend szerinti vonatok.
Szeged vasúthálózatának több szakaszán komplex pályaépítést és karbantartást, köztük új biztosítóberendezés kiépítését és az üzembe helyezésének előkészítését, deltavágány feletti felsővezeték építését, továbbá a januári siklás helyszínén a vágányok, váltók végleges helyreállítását is elvégzi a MÁV.
Április elsejétől már az RCH végzi az átállítást saját géppel, saját személyzettel. A V-Híd valószínűleg a vontatójármű-állomány leépítése okán vonult ki a szolgáltatásról.
Most a 74,7 kilométer hosszú Gorbonok–Kapronca–Varasd vonalszakasz korszerűsítésének fognak neki. A beruházás 190 millió eurót kóstál, melyet részben az Európai Beruházási Banktól (EIB) felvett kölcsönből finanszíroznak.
A menetrendi változtatások az S10-es, G10-es vonatok közül jellemzően a Budapestről Győr felé tartókat érintik, így a reggeli csúcsidőben az elővárosból fővárosi munkahelyekre utazóknak nem kell jelentős módosításokra készülnie.
Amilyennek már sosem fogjuk látni a 108-ast. Simon Zsolt képriportja következik.
A Dugo Selo és Novszka közötti nyolcvanhárom kilométert újíthatják fel és kétvágányúsíthatják.