Egyedi mozdonyokat szállíthat a párizsi metrónak a Stadler
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.
Az RATP tizenkét villamos-akkumulátoros vontatót rendelt a svájci gyártótól.
Az osztrák keskeny nyomközű vonalat üzemeltető NÖVOG két járművet rendelt, az elsőt a napokban vehették át.
Az osztrák gyártó összes új járműve alkalmas a hidrogénezett növényi olajjal (HVO100) való közlekedésre, jelentősen elősegítve ezzel a karbonkibocsátás csökkentését.
A Banedanmark az eddigi körülbelül száz óra helyett cirka 32 óra alatt végzi el egy-egy szerkezet komplex cseréjét, így a munkálatok sokkal kevesebb ideig zavarják a forgalmat.
Meja és Škrljevo állomások között tehervonat ütközött egy karbantartó-szerelvénnyel.
A 100-as vonalon például a pályafelújítások ellenére is nő majd a menetidő, ráadásul fontos állomásokon nem állnának meg az IC-k.
A MÁV leányvállalata négy új vasútépítő nagygépet rendelt 2020-ban, ezek közül az első, az RM 85-750 típusú ágyazatrostálógép most áll először munkába.
A vezetőfülkéből történő számítógépes képalkotás segítségével gyorsan, biztonságosan és olcsón megfigyelhető a vonal menti növényzet.
A rekonstrukció legfrissebb hulláma a DB Cargo szerint huszonöt–harminc százalékkal csökkenti a vasúthálózat áteresztőképességét, emiatt a tehervonatoknak várakozniuk kell. Ráadásul a munkálatok hónapokig eltartanak.
A deltavágány előnye, hogy a Szabadka és Beodra között közlekedő tehervonatoknak nem kell érinteni a zentai állomást.
Az orosz gyártású jármű alatt a Ganz Motor Kft. forgóváza dolgozik.
Öt köves kocsit hozott el csütörtökön Balassagyarmatról, kettő tartalmát a 78-as vonalon szórták el.