Dízel-akkumulátoros hibridmozdonyt tesztel a CN
A kanadai vasúttársaság egy hagyományos dízelgépet alakíttatott át a tennessee-i knoxville-i mozdonyműhellyel.
A kanadai vasúttársaság egy hagyományos dízelgépet alakíttatott át a tennessee-i knoxville-i mozdonyműhellyel.
Az RhB nyolc, az MGB pedig három négytengelyes, méteres nyomközű hibrid villanygépet szerez be, amikkel régebbi mozdonyokat váltanak ki.
Röszke felé pedig várhatóan Flirtök fognak járni, ha elkészül a villamosítás, leghamarabb jövő tavasztól.
A szigetország vasúttársasága hatvanhat hattengelyes, keskeny nyomközű dízel-villamos mozdonyt vásárol a svájci gyártótól.
Most a Kis-lengyelországi vajdaságban szolgáltató Koleje Małopolskie (KMŁ) vasúttársaság vásárol a Newagtól.
A Pinsly Railroad a texasi Hondo Railwayt kebelezte be. A véglegesített üzlet a hatóságok jóváhagyására vár.
Az átlagkereset a vasúttársaságnál 2050 euró, mozdonyvezető akár 2330 eurót is kereshet havonta. Bruttóban.
Az új mozdonyt várhatóan 2026 júniusában vehetik át. A szerződés egy további Vectron megvásárlásának lehetőségét is tartalmazza.
A keskeny nyomközű járműveket a 2022 decemberében megkötött keretszerződés értelmében rendelhetik meg.
Rongálás, lopás, graffitizés, törés, zúzás, üléskárpit felhasítása, rágógumi belegyömöszölése az USB-csatlakozóba, és így tovább. Az elkövetők nemcsak az utasok környezetét, körülményeit teszik láthatóan rosszabbá, de fennakadásokat okozhatnak a közlekedésben, hiszen a sérült járműveket a helyreállítás idejére ki kell venni a forgalomból.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
Tizenhatmilliárd eurót. A bevételek tizenötmilliárd eurót tettek ki, ez nyolc százalékos növekedés 2022-höz képest.
A Kolozsvár és Nagyvárad között zajló pályafelújításnál sokszor egyetlen busz pótol, az sem az államvasúté, az utasok pedig egymást tapossák. Eközben a Carpatica Feroviar létrehozásán foglalatoskodik a kormány.
Nemcsak a Déli alagútjának túl magas a KISS: a Trenord emeletes Hitachi-motorvonatai sem férnek be a Milánó–Como San Giovanni–Chiasso útvonalon található egyik alagútba.
Az osztrák klímavédelmi minisztérium kizártnak tartja, hogy az állam eladja a részvényeit.