A ZSSK nem pancser, jön még hat Panter
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Az év végéig öt korszerű Siemens gyártmányú mozdony érkezik a ZSSK flottájába.
A 350-es sorozatú, a Hungária EC táltos vasparipájaként is szolgáló villamos mozdonyok szépen lassan nyugdíjba vonulnak. Legtovább az ETCS rendszerrel felszerelt mozdonyok maradnak szolgálatban.
A második hullámban beszerzett húsz Panterbe szerelik be az európai vonatbefolyásoló rendszert, néhányat korábban úgy vett át a ZSSK, hogy nem volt beszerelve az ETCS fedélzeti egysége.
Európai Uniós forrásokból és némi önerőből fedezik a költségeket.
A 2011 és 2017 között modernizált 361-es sorozatú mozdonyok Pozsony és Zsolna között pendliznek gyorsvonatokon.
A Kralován (Kraľovany)–Árvanádasd (Trstená) vonal egyes vonatain több kétkerekűt lehet szállítani, a távolsági expresszek egy részén pedig speciális fülkéket alakítottak ki.
Tizenegy kilométer hosszú szakaszon újul meg a pálya Poprád és Védfalu között, két és fél perccel rövidül a menettartam.
A vasúti kocsik a kelet- és közép-szlovákiai vonalakon teljesítenek szolgálatot.
Az incidens a Kassáról Zsolnára tartó esti gyorsvonaton történt Igló (Spišská Nová Ves) állomáson.
A Yosaria Trains magántársaság az idei decemberi menetrendváltással állít forgalomba éjszakai vonatokat a Pozsony–Zsolna–Kassa–Homonna útvonalon.
Halmozódnak a szükséges fejlesztések késedelmei, elmaradásai, ami dominóhatást fejt ki az egész országban.
Ennyi idő lesz négyszáznegyvenhárom kilométert megtenni vonattal december 11-étől.
A Metropolitanok júliustól már eredeti útvonalon járnak, újra megállnak Pardubicén.
Már forgalomban van mind az ötvenegy felújított szlovák kocsi, amelyekben az üléseket csicsmányi hímzésű motívumok díszítik. Nálunk főleg a váci oldalban találkozhatunk velük.