Így épül a vasút a Balatonnál a NIF szerint

iho/vasút   ·   2016.06.13. 18:45
delbnif0

A képre kattintva galéria nyílik (fotók: NIF Facebook-oldala)

Rövidebb menetidő, csökkenő zajterhelés, korszerű és megszépülő állomások, biztonságos vasúti átjárók – zajlik az évente 1 millió 600 ezer utas által használt dél-balatoni nagyvasúti vonalszakasz felújítása. A nyári üdülési csúcsidőszakban viszont zavartalan lesz a vonat forgalom, a nyaralók nyugalmát sem háborgatja hangos munkavégzés. A használt technológiának köszönhetően nem csak hatékony és gyors, de környezetkímélő is a munkavégzés – olvastuk a NIF oldalán, amelynek a Facebook-oldalán gyönyörű képek és egy videó is azt sugallja, ha van valami, ami romantikus, de még koránt sem elcsépelt, az egy géplánc, amint éppen az ágyazaton dolgozik...

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.