A CPK-program több fontos közbeszerzése indul el idén
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
A leendő lengyel központi közlekedési csomópontért felelős projektkezelő bejelentette 2025-ös beruházási terveit.
Látványos szakaszához érkezett a vasúti infrastruktúra fejlesztése Budapesten: a Szerémi út és az 1-es villamosvonal felett épülő új vasúti híd 250 tonnás acélszerkezetének fokozatosan juttatják végleges helyére – a hídelem a tervek szerint az esti órákban elfoglalja pozícióját.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
A Rhomberg Sersa Rail Group és a Porr Group konzorciuma 76 millió euróért hozhat létre összesen ötvenöt kilométernyi, zúzottkő nélküli pályát a készülő műtárgyban.
Idén januárban hétszázhatvan százalékkal növekedett a forgalom az egy évvel korábbihoz képest.
Ahogy épült a vasút, úgy zabrálták szét: az Újvidéktől a magyar határig vezető pálya rekonstrukciója során több tonnányi, milliókat érő anyagot tulajdonítottak el jól szervezett bűnözői csoportok.
A Balti-tenger partján fekvő városban üzemel az ország negyedik legnagyobb kikötője.
A háromszázötvennel száguldó vonatok harminc perc alatt teszik majd meg a két nagyváros közötti utat.
A Sweco 15,2 kilométernyi vonal kiépítését tervezheti meg, többek között a finn főváros északkeleti részét kiszolgálni hivatott Malmi–Jakomäki szakaszét.
A gigaberuházás finanszírozásához egy, a Szovkombankból, a Sberbankból és a VTB bankokból álló szindikátust hoztak létre.
Hanoi és Ho Si Minh-város között 1541 kilométeren épülne ki 350 kilométer per órás sebességgel használható, normál nyomtávú pálya.
A kormány 157 milliárd pesóból, vagyis körülbelül 3000 milliárd forintból hoz létre új vasúti pályákat a személyszállításhoz, továbbá az áruszállítást is fejleszti.
Az ÖBB szerint a 127 kilométer hosszú vasútvonal készen áll az üzembe helyezési fázisra, már csak a futópróbák és a szakmai képzések vannak hátra a 2025 decemberére tervezett átadáshoz.
A jakutföldi Elga szénbányától az Ohotszki-tenger partján épülő Manorszkij-kikötőig (Misz Manorszkij) vezető, 531 kilométeres távot egy bő nap alatt tette meg a szerelvény.
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.