Kapcsolódó hírek
Folytatódnak a felsővezeték-szakadás veszélyét elhárító, preventív munkálatok a győri fővonalon: átmenetileg változik az 1-es vasútvonal menetrendje!
Első ütemben január 2-ától január 11-éig Budaörs és Biatorbágy között zajlott a veszélyes fák kivágása, a bokrok gyérítése. A második ütemben január 12-étől 19-éig Kelenföld és Budaörs között dolgoznak.
Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport
Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.
Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon
Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.