Kevesen utaznak a 4-es metrón

iho   ·   2014.06.16. 12:19

Ha az utasforgalmi feltételek nem teljesülnek tartósan, az az uniós támogatási szerződés teljesülését és a már elköltött 181 milliárd forintnyi vissza nem térítendő támogatást is veszélyeztetheti – írja a Népszava. A lap jelzi: bár a metró megnyitásával párhuzamosan átalakította a BKK a felszíni közlekedést, ezzel azonban áttörést nem sikerült elérnie. Szakemberek szerint elképzelhető, hogy az utasszám-növelés kényszere miatt a BKK újabb változtatásokat vezet be a felszíni közlekedésben – írja a lap. Az utasszám-növelésre a BKK-nak, illetve a fővárosnak 2020-ig van ideje.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.