Koncessziót írt ki a BKV a reklámhelyeire
A kreatív online-on jelent meg a hír, a BKV tárgyalásos közbeszerzést írt ki „a budapesti közösségi közlekedési eszközök és közlekedési köztéri reklámhelyek reklámcélú hasznosítására koncesszió keretében.”
A Közbeszerzési Értesítőben olvasható felhívás részletezi a reklámhelyek mennyiségét, illetve nagyságát is:
- az ingatlanok területén kialakított vagy kialakítható felület 12 ezer 500 négyzetméter, amelynek a 30 százaléka használható fel reklám céljára,
- a metróállomások területén 20 vetítőfelület található, de ezek száma duplázódik,
- az autóbuszok száma 1571, a troliké 190, a villamosoké pedig 632,
- összesen 294 HÉV-jármű és 454 metrókocsi hordozhat reklámot.
A metrókocsikra vonatkozó adat 2018-tól érvényes, a jelenlegi kocsiszám nem szerepel a kiírásban.
A kiírás szerint az ajánlatkérő fenntartja a jogát arra, hogy a járművek darabszámát tíz százalékkal csökkentse. A koncesszió négy évre szól. A nyertesnek a koncessziós díj megfizetésére biztosítékot kell letennie, amely a szerződésbe foglalt érték öt százaléka, de legfeljebb 120 millió forint. A koncessziós díjat előre, átutalással, forintban kell megfizetni.
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három üzleti évben a köztéri reklámlehetőségek hasznosításából származó nettó árbevétele elérte az 1,5 milliárd forintot. Az ajánlattétel határideje február 26.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!