Mi készül Kelenföldön?
A felfordulás a kétezres évek közepén kezdődött, az azóta sem átadott – és vajon mikorra sikerül? – négyes metró építkezéseivel. Megújultak a pályaudvar peronjai, két új (néha, egyelőre csak különböző vágányzáraknál használt) peron is épült az 1-2 és a 7-10 vágányok közé, a majdani új aluljáró lépcsőivel.
Kelenföldön a vágányzárakkal járó munka május 7-én kezdődött, és 20-ig tart. A végpontnál tizenegy kitérőt és négy átszelést cserélnek, emiatt az 1-es vonal személyvonatai nem tudnak megszokott, az 5-6 vágányok közti peronjukhoz érkezni. A tatabányai, komáromi, győri Flirtek a 14-15-ös peronhoz érkeznek. Érdekes látványt nyújt a néha tehervonatokkal zsúfolt szélső vágánycsoport is: a Déli helyett itt tárolják a forgalomban részt nem vevő motorvonatokat.