Rpúpi siklás: továbbra tart a felújítás, mint gondolták

iho/vasút   ·   2021.07.30. 09:00
00_oldalra_borult

Egészen augusztus 6-áig: még egy hetet pótlózni kell.

Rákospalota-Újpest állomáson július 13-án siklott ki és borult fel egy tehervonat egyik kocsija, jelentősen megrongálva több váltót és vágányszakaszt. Az állomásról a veresegyházi vonal felé vezető vágányszakaszon az egyik váltó és a biztosítóberendezés kültéri elemeinek helyreállítását még nem fejezték be, ezért augusztus 6-áig nem lehetséges a vonatközlekedés Rákospalota-Újpest és Fót között. A vonatok pótlására tíz buszt állítanak forgalomba, de további két tartalékbusz is rendelkezésre áll az utasforgalom zökkenőmentes kiszolgálása érdekében. A pótlójáratok Rákospalota-Újpesten az állomásépület mellől indulnak.

Az S71-es vonatok óránként, megosztva a Nyugati pályaudvar és Rákospalota-Újpest, valamint Fót és Vác között járnak, Rákospalota-Újpest és Fót között pótlóbuszok szállítják az utasokat. A munkanapi G71-es vonatok nem közlekednek.

S71-es vonatok a Nyugati pályaudvar és Rákospalota-Újpest között

  • A Nyugati pályaudvarról 3:33 és 23:33 között minden óra 33-kor indulnak.
  • Rákospalota-Újpestről 5:15 és 0:15 között minden óra 15-kor indulnak.

Pótlóbuszok Rákospalota-Újpest és Fót között

  • Rákospalota-Újpestről 3:57 és 21:57 között minden óra 57-kor, késő este 22:59-kor és 23:59-kor indulnak.
  • Fótról 4:37 és 22:37 között minden óra 37-kor indulnak, az utolsó busz 23:39-kor indul.

S71-es vonatok Fót és Vác között

  • Fótról 4:30 és 22:30 között minden óra 30-kor, késő este 23:32-kor és 0:32-kor indulnak.
  • Vácról az alap-menetrend szerint, 3:34 és 22:34 között minden óra 34-kor indulnak.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.