Csak gyűlnek és gyűlnek Egyiptom Transzmasholding-kocsijai
A háromszázadik járművet a napokban vehette át az ENR – ráadásul Dunakesziből.
A háromszázadik járművet a napokban vehette át az ENR – ráadásul Dunakesziből.
A gigaprojekt során a DHL Industrial Projects segít a Dunakeszi Járműjavítónak a szállítás lebonyolításában.
Az első négy vagon szerdán hagyta el a járműjavítót, Hodosnál léptek ki Magyarországról Koper felé.
A mostani négy kocsit további 674 követi majd Egyiptomba.
A Transzmasholding napi egy járművet épít meg Tverben, és már Dunakeszin is elkészültek az első magyar összeszerelésű kocsik.
Elindult a KISS-flotta, sorra készülnek az IC+-kocsik, és csak kapkodtuk a fejünket, olyan hirtelen változtak a menetrendek.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.
Karbantartási szerződését teljesíti a DJJ, de nemcsak erről van ám szó.
A TMH Hungary és a Magyar Vagon Zrt. konzorciuma a tervek szerint 680 járművet gyárt le a Dunakeszi Járműjavítóban.
Ez már a második KISS, amit Minszkben szereltek össze.
A Dunakeszi Járműjavító új tulajdonosa száz napja vette át az irányítást. Leltár.
Az ENR eddig harminchárom járművet vett át, amelyeket még 175 követ az idén, köztük már Dunakeszin gyártottak is.
A közös magyar–orosz–egyiptomi projektben hamarosan indul a magyarországi gyártás is.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 8-ától június 14-éig.