Megkezdődött a brit vasút visszaállamosítása
Elsőként a South Western Railwayt (SWR) vették ismét köztulajdonba. A cél a nemzeti Great British Railways létrehozása.
Elsőként a South Western Railwayt (SWR) vették ismét köztulajdonba. A cél a nemzeti Great British Railways létrehozása.
A flottilla a második világháború bravúros evakuációs hadműveletének állított emléket.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
A regionális dízelmotorvonatokból negyvennégyet korszerűsítenek.
Elkészült a világ első, ETCS-sel ellátott gőzöse, a tesztek már zajlanak. A cél, hogy a nosztalgiajáratok a jövőben is zavartalanul tudjanak közlekedni az országos vasúthálózaton.
A DTVS nyolcvanhat, a brit szabványoknak megfelelő szerkezetet gyárthat a Trackwork Ltd-nek.
Egy elektromos alállomás gyulladt ki, jelentős áramkimaradást okozva.
A tulajdonos, az amerikai Wabtec azt tervezi, hogy kivonul a brit vasútijármű-karbantartási piacról is. Háromszáz munkahely forog veszélyben.
A húsz porszállító járművet tíz évre veszik bérbe.
A legnagyobb brit autóipari szövetség sürgős kormányzati beavatkozást kért az elektromos járművek gyenge kereslete és az átállási folyamat fenntarthatatlanná vált üzleti költségei miatt.
Egy akkupakkal ellátott dízel-villamos intercity-motorvonattal végeztek teszteket az Egyesült Királyságban. Az eredmények bíztatóak: 35–50 százalékkal kevesebb üzemanyag fogyott.
A brit kiskereskedelmi óriáscég már a tizedik vasúti fuvarját indította el az Egyesült Királyságban, összesen 198 áruházat lát el vasúton.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A brit királyi postaszolgálat, a Royal Mail a napokban állította le a csak postát szállító élénkpiros szerelvényeket a közúti és a légi szolgáltatások javára. Egy közel kétszáz éves korszak ér véget.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.