A szélesedő gyűrű

iho   ·   2014.11.08. 16:15
00kicsi

A terv egyáltalán nem volt újkeletű, már a második világháború előtti városrendezési koncepciók számoltak vele, az északi (későbbi Árpád) híd építése el is kezdődött. A folytatásra azonban még a nyolcvanas évekig kellett várni, az 1-es villamos az immár kiszélesített Árpád hídon 1984-ben indult el, az újabb és újabb szakaszok átadása a Hungária gyűrű kiszélesítésének ütemével haladt együtt. A körút déli hídját csak 1995-ben adták át, a dél-budai folytatás építése napjainkban is tart.

A szerző további videói a témában:

1992. május 17.
1993. június 2.
1993. július 11.
1993. július 14.
1993. augusztus 3.
1993. szeptember 2.
1993. szeptember 14.
1993. október 13.
1994. december 5.
1994. december 30.
1995. május 11.
1995. június 6.
1995. szeptember 30.
1995. október 22.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.