InnoTrans, tizennegyedjére is
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
A Zug.SH elnevezésű cégnek köszönhetően csökkenni fognak a finanszírozási költségek és kibővülhet a vonatüzemeltetési szerződések potenciális ajánlattevőinek köre is.
A dán nemzeti vasúttársaság az eredetileg tervezett 2025 közepe helyett csak 2027-ben állíthatja forgalomba az Alstomtól rendelt Coradia Stream motorvonatok első példányait.
A norvég állami vasútijármű-üzemeltető huszonöt Coradia Nordic villamos szerelvényre nyújtotta be igényét.
A spanyol nemzeti vasúttársaság negyvenkilenc emeletes villamos motorvonatot rendelt meg az Alstomtól.
Tizennégy Alstom Coradia iLint áll forgalomba Alsó-Szászországban, hozzájárulva a világ legzöldebb vasúti hálózatához.
Egy dízel-villamos üzemű Coradia Polyvalentet látnak el akkumulátorokkal.
Az Alstom hidrogénmeghajtású motorvonatát még márciusban próbázták mindenre kiterjedően Groningen tartományban.
Az Alstomnak két gyárától kell megválnia azért, hogy engedélyezzék a fúziót a kanadai Bombardier vasúti járműgyártó üzletágával.
A Drezdai Műszaki Egyetem egyik független összehasonlító tanulmánya szerint az akkus vonat lehet a dízelvonatok legköltséghatékonyabb és leginkább szén-dioxid-mentes alternatívája a harmincéves üzemi időszak teljes költségeit tekintve.