Nem kaphatnak gépet, alkatrészt az orosz légitársaságok nyugatról
A háború következménye a várható tiltás, a nagy orosz társaságok flottája jelenleg is túlnyomórészt amerikai, európai és kanadai gyártmányokból áll.
A háború következménye a várható tiltás, a nagy orosz társaságok flottája jelenleg is túlnyomórészt amerikai, európai és kanadai gyártmányokból áll.
A MÁV-Start megrendelte a negyvenből még hátralévő Kiss motorvonatokat a Stadlertől, a szerződés akkor lesz hatályos, ha lesz pénz is.
A Bécs–Varsó viszonylatú EC járatokon tűnnek fel nemsokára. A gépeket a Swietelsky adja el.
Hetvenhárom Siemens Avenio típusú villamosért 200 millió eurót fizetnek.
A 150-es vonal fejlesztésére aláírták a szerződést a nyertessel, de a kínai hitel még nem biztos.
A 150-es vonal rekonstrukcióját formálisan bepréselték az eredeti pénzügyi keretbe.
A bérelt mozdonyokat váltják ki a Siemens gépei a Metransnál.
A CZ Loko cseh vasúti járműgyártó ezen kívül olaszországi megrendelést is kapott.
Nem tudom, számolják-e, de ez már a sokadik járművásárlási tender a cseheknél, rövid időn belül.