Dácsiás, hörgős bakonyi favonatok nyomában
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.
Pont tíz éve történt, 2015. február 16-án. Még volt tél, sőt, hó is. Legalábbis több, mint manapság.
Ez az eset azok közé tartozott, amikor akadt, aki önző módon örvendett a vonat elverésének. Helyzetjelentés a franciavágási fatelep kiszolgálásáról.
Március utolsó hetében dolgoztak utoljára Szergejek Dombóvár környékén a Rail Cargo Hungaria tolatós tehervonatai élén. Napról-napra lekövettük az eseményeket.
A dombóvári kargósok már nagyon várják új gépüket, az ünnepi hétvégén remot Szergejjel dolgoztak.
Még Szergej dübörög a legtolatósabb tehervonat élén, de már nem sokáig.
Elkészült a 116-os Szergej felújítása – retró külcsínnel. Ez most a Start legpirosabb gépe.
A tevékenység ellátását a társaság országos lefedettségű egyeskocsi-fuvarozási technológiája teszi lehetővé.
A norvégiai kikötőben még 2012-ben állt le a vasúti üzem. A megnövekedett áruforgalom kiszolgálása érdekében megvalósított pályafelújítás elősegíti a modális váltást.
A Kárpát Vasút Nohab helyett a másik közönségkedvenc mozdonyt delegálta. Duplán!
A pápai repülőtér kifutópályájának a meghosszabbítása miatt a 13-as vonalat átvágják, a forgalmat ott megszüntetik.
A Train Hungary favonatát húzta a Jelzőőr Kft. által bérelt dízelgép.
A Kijevből Hszianba tartó, történelmi fontosságú szerelvény negyvenhárom konténernyi fát cipel.
Jövő héttől olyan sűrű lesz a menetrend a 11-es vonalon, hogy nem fér már bele a nappali kiszolgálás.
A bakonyi favonatokra már kevés a Dácsia, hétfőtől remot Csörgővel továbbítják a 11-es vonal tolatósát.
A szerelvényt a Train Hungary közlekedtette a Floyd mozdonyával.