Tízből hét vonat közlekedett pontosan novemberben
Az egész hónap menetrendszerűségét meghatározta a 22-ei havazás, amitől a teljes eredmény elmarad is az októberitől. Januártól hónap közepén érkezik a teljes MÁV-csoportot lefedő havi riport.
Az egész hónap menetrendszerűségét meghatározta a 22-ei havazás, amitől a teljes eredmény elmarad is az októberitől. Januártól hónap közepén érkezik a teljes MÁV-csoportot lefedő havi riport.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Hétfő délután Szeged-Rendezőnél rászakadt a felsővezeték egy tehervonatra, ezért a Szegedről induló, illetve oda érkező vonatok közlekedésében késések voltak.
Új megállóhelyek építését is végzik március 18-ától május 31-éig.
A 900-as fővonal Karánsebes–Lugos szakaszán valósulhat meg az európai vasúti forgalomirányítási rendszer (ERTMS).
A fejlesztés a Vasúti vontatási energiaellátás fejlesztése a MÁV hálózatán elnevezésű projekt záróakkordja.
November 14-étől 17-éig a 8.10 és 17.40 között közlekedő szerelvényeket érinti a változás.
Néhány hónapot ugyan késett a kivitelezés, de augusztus 28-án nulla órától a pályára engedélyezett sebesség figyelembe vételével a vonatokat villamos mozdonyok továbbíthatják.
A 368-as Szilivel el is kezdték tesztelni az elmúlt hónapok során Püspökladány és a biharkeresztesi országhatár között kiépített felsővezeték-rendszert.
Almásfüzitő és Komárom között felsővezetékszakadás miatt szünetel a vonatforgalom, ezért a délutáni órákban a hegyeshalmi fővonalon jelentős fennakadásokra, az átszállások miatt egy-két órával hosszabb eljutási időkre és vonatkimaradásokra kell számítani.
Helyreállították a pályát a május 7-én délelőtt Téglásnál kisiklott vasércvonat okozta rombolás után. A károk felszámolása másfélmilliárd forintba került.
Egy 500 méteres szakaszon nincs áram, leeresztett szedővel kell átgurulniuk a vonatoknak, mert egy 150 méteres részen még hiányoznak a tartóoszlopok...
Az áramellátás megerősítése miatt lesz vágányzár.
A Déli pályaudvar és Budapest-Kelenföld között felsővezeték-karbantartás miatt két hétvégén, február 18-án, 19-én és 25-én napközben a vonatok csak egy vágányon közlekedhetnek, ezért a távolsági vonatok végállomása ideiglenesen Budapest-Kelenföldre kerül át.
A kárhely Budapestről nem is közelíthető meg vasúton, a dízelgép Komáromból érkezik majd, hogy behúzza az érintett szerelvényeket.