Alacsonypadlós villamosok állhatnak forgalomba Dnyipróban
A kelet-ukrajnai város öt háromszekciós szerelvényt vásárol a hazai Tatra-Yugtól.
A kelet-ukrajnai város öt háromszekciós szerelvényt vásárol a hazai Tatra-Yugtól.
Az Osztrák Szövetségi Vasutak eddig tizennégy távolsági kivitelű KISS-t rendelt meg, melyek 2026 végétől állnak forgalomba Bécs és Salzburg között.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
A horvát főváros negyven NT2400-as kocsit vásárol a Končar KEV-től, az elsőt a napokban vehették át.
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
Az új, 827 négyzetméteres létesítmény tervezési munkálatai megkezdődtek, a kivitelezési munkák 2025 tavaszán kezdődnek, a beruházás teljes megvalósítása egy évig tart.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
Még magasabbra emelte a nagysebességű vasút mércéjét a CRRC: bemutatta a CR450-es motorvonatot, ami ha forgalomba áll, a világ leggyorsabb adhéziós személyszállító szerelvénye lesz, ötven kilométer per órával megdöntve elődje tempóját.
2024-ben 121 ezer 607 személyautót regisztráltak az országban, tizenhárom százalékkal többet az előző évinél. Népszerűek az elektromos autók.
Az SNCF Voyageurs újabb huszonkettőt rendelt a CAF tízkocsis intercity-motorvonataiból, most a Bordeaux–Marseille vonalra.
A cél, hogy a két szervezet egyesítse elméleti és gyakorlati tudásbázisát, elősegítse a BME hallgatóinak szakmai fejlődését, munkaerőpiaci integrációját, valamint a vállalati szakember-utánpótlást.
Az európai átlagot is meghaladja. A bővülés az év végéig két számjegyű is lehet, körülbelül 150 ezer új járművel.
A Kravtex-Kühne Csoport hazai gyártású e-buszaival zöldítheti a közösségi közlekedést a jövőben a Volánbusz. A társaság 2025 elején teszteli a típust.
Az autógyár 2024. december 18-a és 2025. január 20-a között tart termelési szünetet, ahogy az az elmúlt években már megszokottá vált.
Legalábbis a piaci konzultációt már kiírták hozzá. Jöhetnek az újabb IC+-ok?